banner

NOVI KORAK

BADEL 1862 PRODAO BRENDOVE: Nara, Inka i Voćko odoše u slovenske ruke

Badel 1862 u srijedu je s Radenskom potpisao ugovor o prodaji svojih brendova Nara, Inka i Voćko te ugovor i o distribuciji PepsiCo asortimana u HoReCa kanalu u Hrvatskoj.

Nakon što se Badel 1862 odlučio ugasiti pogon za proizvodnju bezalkoholnih pića (BAP) te je razvrgnuo ugovor s Pepsi Co. o punjenju Pepsija, sada je i Naru, Inku te Voćko prepustio u ruke slovenske Radenske. Ugovor o kupoprodaji poznatih brendova potpisan je u srijedu, piše Poslovni dnevnik.

Prodajom brendova Radenskoj ostvaren je značajan izvanredni prihod, kažu u Badelu, ali nisu pripravni otkriti o kojem se iznosu radi. Tako će se tvrtka sada u potpunosti usmjeriti na proizvodnju jakih alkoholnih pića i vina, s posebnim naglaskom na crvena vina u kojima je tržišni lider. Nastojat će i svoju konkurentnu poziciju u sve žešćoj tržišnoj utakmici s inozemnim brendovima.

Čekali na zbrinjavanje radnika

Prema riječima direktora Badela 1862 Ive Markotića, odluka o zatvaranju BAP-a donesena je tek nakon što je osiguran novac za brinjavanje radnika. Time je, kaže, učinjen veliki korak u restrukturiranju tvrtke uz niz korisnih učinaka s obzirom na dugogodišnji akumulirani gubitak.

U Badelu 1862 trenutno je zaposleno oko 500 radnika ,dok je u BAP-u bilo 47 stalno zaposlenih. U druge proizvodne pogone Badela prešlo je 26 djelatnika BAP-a dok se njih 16 dobrovoljno prijavilo na zbrinjavanje, piše Poslovni dnevnik.

Dodajmo svemu je da je Badel dogovorio s Radenskom i da mogu zadržati pravo na ekskluzivnu distribuciju Pepsija (0,25 l u staklu) u HoReCa kanalu Hrvatske radi sinergijskog efekta sa svojim programom jakih alkoholnih pića.

POTRAGA BRZO ZAVRŠENA: PepsiCo ima novog partnera za Hrvatsku

BITKA ZA TRŽIŠTE: Pepsi i Coca-Cola ratuju oko jogurta turskog emigranta

STAJE PROIZVODNJA U DALMACIJAVINU: Sjećate se Pipija? Krajem mjeseca puni se njegova zadnja boca!

Povratak na Net.hr