Nedostaje novca za gradnju 'Posavske autoceste'

Graditelji 'Posavske autoceste', na dionici od Velike Kopanice do Županje, iako bez odobrenih sredstava, nastavljaju s ubrzanom izgradnjom kako bi, sukladno planovima,

1.11.2000.
21:54
VOYO logo

Nakon što se poslije Nove godine, ako radovi budu završeni u roku, promet preusmjeri na južni trak, u proljeće bi se počelo s izgradnjom sjevernog traka, kojim se trenutačno odvija promet od Zagreba prema istoku Hrvatske i dalje prema Beogradu. Posljednja odobrena novčana sredstva, u iznosu 50 milijuna kuna, sedam slavonskih cestarskih poduzeća, udruženih u konzorcij "Zelena magistrala", potrošili su krajem rujna.

Mada je, po riječima direktora "Zelene magistrale", Petra Šimića, početkom listopada bilo vrlo izvjesno kako s odobrenjem novozatraženih 65 milijuna kuna ne bi trebalo biti većih problema, sada, krajem listopada, očito je da problema ima. - Zatražili smo 65 milijuna kuna potrebnih za završetak južnog traka, ali je naš zahtjev, po informacijama kojima raspolažemo, stopiran negdje u Vladi - tvrdi Šimić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako u razgovorima s nadležnima u Hrvatskoj upravi za ceste i Ministarstvu javnih radova, obnove i graditeljstva prevladava mišljenje da je 'Posavska autocesta' jedno od najvažnijih gradilišta u Hrvatskoj, novca za njezinu izgradnju ipak nema, čemu se, kako kaže direktor, u "Zelenoj magistrali" ne mogu načuditi. - U prošloj godini od cestarine s 'Posavske autoceste' država je 'ubrala' 222 milijuna kuna, čime se ne može mjeriti niti jedan drugi cestovni pravac u Hrvatskoj - navodi Šimić.

Dodao je kako je s normalizacijom odnosa u SRJ važnost 'Posavske autoceste' dodatno dobila na značenju. Riječ je o najkraćoj prometnoj vezi zapadne i središnje s jugoistočnom Europom, kojom je u godinama prije rata dnevno prometovalo oko 20.000 vozila, dok je prošle godine tim prvcem prošlo oko 9000 vozila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U "Zelenoj magistrali" vjeruju da će interes za bržu izgradnju 'Posavske autoceste' uskoro pokazati i međunarodna zajednica, čiji je interes i infrastrukturno povezati SRJ s Europom. - Vjerujemo da će Vlada ipak naći povoljna rješenja za graditelje dionice od Velike Kopanice do Županje koji, unatoč nedostatku novca, koriste posljednje lijepe dane kako bi napravili što više - ističe Šimić. Po njegovim riječima, trenutačno se prvim slojem asflata presvlače posljednji kilometri dionice, a ovih dana počet će i montaža šest nadvožnjaka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo