Mercedes se i više nego ozbiljno pripremio za 2001. godinu, u kojoj će, između ostaloga, predstaviti i prestižnu izvedbu popularnog roadstera SLK. Stiglo je vrijeme da i ovaj model tvrtke iz Stuttgarta prođe kroz ruke stručnjaka AMG-a...
Mogućnosti ovoga automobila najbolje je opisao vozač utrka Bernd Schneider, pobjednik nedavno završenog Prvenstva Njemačke za turističke automobile (DTM).
"Ovo nije prosječan nabildani automobil. Riječ je o iznimnom proizvodu, koji je, unatoč dojmljivim performansama i sportskom ugođaju, namijenjen svakodnevnoj uporabi", izjavio je Schneider nakon testiranja novog Mercedesovog aduta.
3.2-litarski AMG-ov V6 Kompressor prava je "bomba". Ugradnjom turbo-punjača snaga "atmosferskog" agregata povećana je za 136 KS, a okretni moment za 140 Nm. Dakle, vlasnici ovog automobila imat će na raspolaganju 351 KS, što bi trebalo zadovoljiti i one najzahtjevnije. Snažan pritisak na papučicu gasa predstavljat će poseban doživljaj - za samo 5.2 sekundi, kazaljka brzinomjera "preskočit" će prvu troznamenkastu oznaku. Što se tiče najveće brzine, ona će biti u skladu s poslovnom politikom Mercedesa. Drugim riječima, one s "preteškom" nogom zaustavit će elektronska blokada na 250 km/h...
Motor je iznimno elastičan. Štoviše, već pri 2300 o/min agregat obilato koristi punih 400, od ukupno 450 Nm okretnog momenta. Golemom snagom, koja pogoni stražnje kotače, "upravlja" petbrzinski automatski mjenjač. Ne morate brinuti - njegovi omjeri usklađeni su sa sportskim imidžom ovoga roadstera. Onima koji vole "punu kontrolu" namijenjena je poluautomatska opcija, u kojoj se stupnjevi prijenosa mijenjaju jednostavnim pomicanjem ručice mjenjača gore-dolje (+/-).
Naravno, i ovjes je pretrpio neke promjene, ne bi li se što bolje "nosio" s mogućnostima ovoga roadstera. Kočioni sustav poboljšan je golemim samoventilirajućim diskovima - sprijeda promjera 334, straga 300 mm. Tu su i neizbježna elektronska pomagala - ABS uređaj, Brake Assist sustav (BAS), te ESP i ASR sustavi, koji će na vrijeme spriječiti svako opasno "pretjerivanje" osobe za upravljačem.
Planirana proizvodnja ovoga automobila, čija prodaja kreće u proljeće, iznosi 2000 jedinica na godinu. Većina će ih završiti u Sjedinjenim Državama, gdje AMG u posljednje vrijeme bilježi sve bolje prodajne rezultate. Ostatak će uglavnom pokupovati Nijemci, Talijani, Švicarci, Britanci i Japanci.
Međutim, ako je suditi po dosadašnjim iskustvima, ne sumnjamo kako ćemo vrlo skoro ovaj automobil viđati i na hrvatskim cestama. Možda jesmo mala zemlja, ali smo po pitanju novih modela na cestama - među najbržima.
Cijena u Njemačkoj iznosit će 112 tisuća i 520 maraka.