Mercedes SLK 32 AMG

Nakon tretmana u Affalterbachu, Mercedesov roadster nudi 351 KS. I vjetar u kosi. Bolje rečeno, tornado u kosi...

15.11.2000.
3:28
VOYO logo


Mercedes se i više nego ozbiljno pripremio za 2001. godinu, u kojoj će, između ostaloga, predstaviti i prestižnu izvedbu popularnog roadstera SLK. Stiglo je vrijeme da i ovaj model tvrtke iz Stuttgarta prođe kroz ruke stručnjaka AMG-a...

Mogućnosti ovoga automobila najbolje je opisao vozač utrka Bernd Schneider, pobjednik nedavno završenog Prvenstva Njemačke za turističke automobile (DTM).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovo nije prosječan nabildani automobil. Riječ je o iznimnom proizvodu, koji je, unatoč dojmljivim performansama i sportskom ugođaju, namijenjen svakodnevnoj uporabi", izjavio je Schneider nakon testiranja novog Mercedesovog aduta.

3.2-litarski AMG-ov V6 Kompressor prava je "bomba". Ugradnjom turbo-punjača snaga "atmosferskog" agregata povećana je za 136 KS, a okretni moment za 140 Nm. Dakle, vlasnici ovog automobila imat će na raspolaganju 351 KS, što bi trebalo zadovoljiti i one najzahtjevnije. Snažan pritisak na papučicu gasa predstavljat će poseban doživljaj - za samo 5.2 sekundi, kazaljka brzinomjera "preskočit" će prvu troznamenkastu oznaku. Što se tiče najveće brzine, ona će biti u skladu s poslovnom politikom Mercedesa. Drugim riječima, one s "preteškom" nogom zaustavit će elektronska blokada na 250 km/h...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Motor je iznimno elastičan. Štoviše, već pri 2300 o/min agregat obilato koristi punih 400, od ukupno 450 Nm okretnog momenta. Golemom snagom, koja pogoni stražnje kotače, "upravlja" petbrzinski automatski mjenjač. Ne morate brinuti - njegovi omjeri usklađeni su sa sportskim imidžom ovoga roadstera. Onima koji vole "punu kontrolu" namijenjena je poluautomatska opcija, u kojoj se stupnjevi prijenosa mijenjaju jednostavnim pomicanjem ručice mjenjača gore-dolje (+/-).

Naravno, i ovjes je pretrpio neke promjene, ne bi li se što bolje "nosio" s mogućnostima ovoga roadstera. Kočioni sustav poboljšan je golemim samoventilirajućim diskovima - sprijeda promjera 334, straga 300 mm. Tu su i neizbježna elektronska pomagala - ABS uređaj, Brake Assist sustav (BAS), te ESP i ASR sustavi, koji će na vrijeme spriječiti svako opasno "pretjerivanje" osobe za upravljačem.

Planirana proizvodnja ovoga automobila, čija prodaja kreće u proljeće, iznosi 2000 jedinica na godinu. Većina će ih završiti u Sjedinjenim Državama, gdje AMG u posljednje vrijeme bilježi sve bolje prodajne rezultate. Ostatak će uglavnom pokupovati Nijemci, Talijani, Švicarci, Britanci i Japanci.

Međutim, ako je suditi po dosadašnjim iskustvima, ne sumnjamo kako ćemo vrlo skoro ovaj automobil viđati i na hrvatskim cestama. Možda jesmo mala zemlja, ali smo po pitanju novih modela na cestama - među najbržima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijena u Njemačkoj iznosit će 112 tisuća i 520 maraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo