Do sada uglavnom i nije bilo lako. U potrazi za robom s potpisom nailazili biste na velik broj stranica koje nude lukuzne predmete - koje čak ni optički nisu zaslužile pridjev lukuzan, da ne govorimo o isporučenoj robi ? najčešće krivotvorine Versaceovih zlatnih meduza, Fendijevih torbica.
No, otkada su statističke službe počele iznositi podatke tipa: ŤDo 2004. godine će se dobit od prodanih krpica na internetu povećati od 20 milijuna dolara na 184 milijunať - dizajneri kao da su se predomislili i odlučili obogatiti svoje minimalističke web stranice. Štoviše, prepustiti to pravim modnim maherima koji na jednom mjestu nude gotovo sva važna imena svjetske modne scene i sve one luksuzne stvarčice koje nije potrebno isprobavati.
Eldorado broj jedan zove se Luxlook ? mjesto na kojem ćete naći modne marke Dolce&Gabanna, Gianfranco Ferre, Vivienne Westwod, Versace, Moschino, Paul Smith, Valentino, Missoni.
A otkriće broj dva Eluxury ? Givenchy, Wolford, Salvatore Ferragamo, Donna Karan, Trussardi, Louis Vuitton, Dior, pa čak i laptopove, kozmetiku te najbolje trendi restorane i svjetska odredišta.