Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Noć koja je okupila više od 300 tisuća Hrvata

Muzealci su zbrojili – Noć muzeja 2011. okupila u cijeloj Hrvatskoj rekornih 314.659 posjetitelja, za razliku od prethodne godine kada je ta brojka iznosila 278.170.

Atraktivno razgledavanje pokazuje da je Hrvatsko muzejsko društvo, u suradnji s muzejskim institucijama i ovaj put manifestaciju organiziralo s iznimnim uspjehom u 67 mjesta gdje su ta muzeji, galerije i srodne ustanova u kulturi od 18 sati do sat poslije ponoći nudile su atraktivan program na 160 lokacija.

U Splitu je bilo 52.797 posjetitelja, 21.383 u Rijeci, 17.979 u Osijeku, 13.850 u Zadru, 6.727 u Dubrovniku, 4.800 u Puli, 4.018 u Karlovcu, 3.236 u Koprivnici, 3.100 u Čakovcu…

U najbrojnijim i najvećim, zagrebačkim muzejima, bilo je 160.838 posjetitelja, a od tog broja najviše njih bilo je u Muzeju suvremene umjetnosti (23.000), potom u Tehničkom muzeju (19.652), u Klovićevim dvorima (13.000), u Arheološkom muzeju (9.968), u Muzeju Mimara (8.700), u Hrvatskom prirodoslovnom muzeju i Muzeju grada Zagreba (8.600) te u Muzeju za umjetnost i obrt (7.578).

Posebno valja istaknuti značajnu posjećenost muzeja, zavičajnih zbirki i galerija diljem Hrvatske pa je 2.100 posjetitelja bilo u Dvoru Trakošćan, 660 u Hlebinama, 418 u Gospiću te 263 u Kaštel Lukšiću. Po prvi puta u Noć muzeja uključili su se Crikvenica (700 posjetitelja), Škrip na Braču (560), Iž (160), Ilok (361), Korčula (120), Krk (203), Smiljan (127), Generalski Stol (72) i Otavice (400).

Brojnu publiku privukle su atraktivne izložbe, ali i popratna događanja: pedagoške radionice, predavanja, okrugli stolovi, stručna vodstva, performansi, recitali i koncerti, filmske projekcije, modne revije, prigodne prodaje kataloga, promidžbenog materijala i suvenira, aukcije, pričaonice i glazbene slušaonice, promatranja kroz teleskop, promocije i prezentacije te druženja s umjetnicima i donatorima, navode autorice koncepcije Noći muzeja, Dubravka Osrečki Jakelić, predsjednica Hrvatskog muzejskog društva i Vesna Jurić Bulatović, voditeljica marketinga Noći muzeja.

Povratak na Net.hr