Američki ljenjivci kojima je teško gristi jabuke odnedavno mogu kupiti narezane jabuke.
Iako su troškovi dodatnog procesiranja jabuka vrlo visoki, neki od američkih proizvođača i dobavljača jabuka odlučili su ući u rizik i započeti s doradom jabuka. Dorada se odnosi na rezanje jabuka na kriške i njihovo pakiranje.
Inicijatori i vlasnici kompanija smatraju da bi taj potez urodio plodom kao i dosadašnje plasiranje proizvoda, poput narezane salate ili naribane mrkve za bebe, vrlo dobro prihvaćenih od potrošača.
Jedna od kompanija, Washington Apple Commission gradi svoj novi proizvod uz moto Ťvi grizete jabuke sa stavom, dok FreshProduct lansira proizvode pod imenom Crunch. Svi oni koji su počeli sa proizvodnjom kriški jabuka za sada se orijentiraju na velike lance hotela i restorana, dok pojedinačne potrošače tek treba Ťobraditiť.
Problem koji se javlja kad se jabuke narežu i ogule ? smeđa boja - proizvođači su, dakako, riješili kemijskim aditivom, kombinacijom minerala i vitamina koji ne mijenja osnovni okus jabuka i drži ih svježima i do tri tjedna.