Internet interaktivna ponuda seksualnih igračaka

Site Xandria.com je, čini se, dobro uzdrmao tabu koji visi nad seksualnim igračkama pokrenuvši interaktivnu uslugu koja kupcima pomaže pri odabiru svojih igračaka na više individualnoj bazi

11.11.2000.
1:04
VOYO logo

Xandria.com pokrenula je uslugu Personal Shoper koja pomaže kupcima u kvalitetnijem odabiru željenog proizvoda koji će bolje odgovarati njihovim potrebama. Personal Shoper postavlja, otprilike, 10 pitanja o njihovu iskustvu sa seksualnim igračkama, te na temelju odgovora predlaže najbolji proizvod.

- Seksualne igračke su vrlo osobne stvari - tvrdi Jocelyn Saurini, izvršna producentica Xandrie. - Kada tražite seksualnu igračku, tada tražite nešto u potpunosti određene veličine i oblika. Xandria, koja na svojim stranicama predstavlja 1 200 proizvoda, ujedno služi kao platforma korisnicima za pronalaženje poklona za njihove partnere.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U stvari, Xandria redovno provodi i razne e-mail kampanje, pred razne prazničke obljetnice. Unutar njih milijunima ljudi šalje kopije naslovnice sitea i popis dobara koja se mogu naći na siteu. Jedna se takva kampanja planira i za naredno Valentinovo, a Saurinijeva očekuje da će biti dobro prihvaćena zbog same prirode praznika - romance i intimnosti.

Xandria je tvrtka za čiju se vrijednost predviđa da će u narednoj godini porasti na 10 milijuna dolara. Mjesečno šalje promotivni e-mail svojim redovnim korisnicima kojih je 14.000 i opsežniji informativni e-mail povremenim korisnicima, kojih je, pak, 25.000.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Zanimljivo je - kako objašnjava Saurnijeva - Xandrijin online marketing na drugačiji način pogađa muškarce i žene. Tako muškarci više odgovaraju na promocijske e-mailove, a žene na informativne.

Nadalje, Xandria posjeduje vrlo čvrstu politiku privatnosti korisnika koja osigurava da njihove informacije ne dođu u ruke trećim strankama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo