Xandria.com pokrenula je uslugu Personal Shoper koja pomaže kupcima u kvalitetnijem odabiru željenog proizvoda koji će bolje odgovarati njihovim potrebama. Personal Shoper postavlja, otprilike, 10 pitanja o njihovu iskustvu sa seksualnim igračkama, te na temelju odgovora predlaže najbolji proizvod.
- Seksualne igračke su vrlo osobne stvari - tvrdi Jocelyn Saurini, izvršna producentica Xandrie. - Kada tražite seksualnu igračku, tada tražite nešto u potpunosti određene veličine i oblika. Xandria, koja na svojim stranicama predstavlja 1 200 proizvoda, ujedno služi kao platforma korisnicima za pronalaženje poklona za njihove partnere.
U stvari, Xandria redovno provodi i razne e-mail kampanje, pred razne prazničke obljetnice. Unutar njih milijunima ljudi šalje kopije naslovnice sitea i popis dobara koja se mogu naći na siteu. Jedna se takva kampanja planira i za naredno Valentinovo, a Saurinijeva očekuje da će biti dobro prihvaćena zbog same prirode praznika - romance i intimnosti.
Xandria je tvrtka za čiju se vrijednost predviđa da će u narednoj godini porasti na 10 milijuna dolara. Mjesečno šalje promotivni e-mail svojim redovnim korisnicima kojih je 14.000 i opsežniji informativni e-mail povremenim korisnicima, kojih je, pak, 25.000.
- Zanimljivo je - kako objašnjava Saurnijeva - Xandrijin online marketing na drugačiji način pogađa muškarce i žene. Tako muškarci više odgovaraju na promocijske e-mailove, a žene na informativne.
Nadalje, Xandria posjeduje vrlo čvrstu politiku privatnosti korisnika koja osigurava da njihove informacije ne dođu u ruke trećim strankama.