Interaktivna TV najbolja za - sapunice!?

Amerikanci bi na virtualnoj televiziji gledali samo sapunice, kvizove i javne diskusije

17.5.2000.
1:51
VOYO logo


U Sjedinjenim Američkim Državama provedena je anketa u kojoj se gledatelje upitalo što bi najradije gledali na interaktivnoj televiziji.
Prema toj anketi 90 posto najviše bi voljelo gledati sapunice, kvizove i javne rasprave.

Veći dio gledatelja izjasnio se da bi televizor budućnosti u prvom redu trebao služiti zabavi, a ostale informacije prepustiti drugim medijima - dnevnim novinama, stručnim časopisima, on-line redakcijama.
Na taj način gledatelji bi do prave i sažete informacije mogli doći mnogo brže i kvalitetnije, a i uštedjeli bi na vremenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema podacima techno-prognostičara vrijeme gledanje TV-a iz horizontalnog položaja je prošlost, a pasivno gledanje TV-a uskoro će se pretvoriti u aktivno.

Kako bi trebalo izgledati interaktivno gledanje televizije?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok vi, primjerice, danas gledate omiljene "Prijatelje" samo ponedjeljkom ili utorkom, na interaktivnoj TV ćete moći odabrati određenu epizodu, scenu te je vrtiti unedogled. Moći ćete odabrati omiljenog glumca i potražiti sve njegove dijaloge, surfati po arhivi ili osobnim tračevima. Čak ćete moći odabrati svršetak kakav vama odgovara.
Ili, ukoliko, recimo, ugledate koju genijalnu krpicu na Monici, Rachel ili Phoebe, ukras u njihovoj spavaćoj sobi to ćete odmah moći i naručiti.
Istovremeno ćete moći poslati e-mail vašem favorit- prijatelju, ako vam je dosadno chatati s vlastitom prijateljicom ili surfati internetom.

Prvi eksperimenti interaktivnog gledanja TV-a već odavno su učinjeni i ono je u načelu moguće već i danas.
Problemi leže jedino u nešto slabijoj kvaliteti i veličini slike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo