Hyundai XG300

Luksuzna limuzina iz Koreje? Zvuči smiješno, ali tako su zvučali i prvi Hyundaiovi modeli, koji su do danas - preplavili svijet.

5.11.2000.
15:58
VOYO logo


Amerikanci su poznati kao narod koji voli velike i dobro opremljene automobile. Ali i kao narod, koji se polako "otvara" i prema proizvodima koji - nisu isključivo američki. Dokaz su sve brojniji, pretežito japanski automobili, koji zbog svoje cijene predstavljaju povoljniju kupnju od konkurentnih američkih proizvoda...

Iznimno veliko, ali i zahtjevno tržište, privuklo je i korejski Hyundai. Ova relativno mlada kompanija "razgranala" je svoju prodaju u čak 190 zemalja svijeta. Hyundaiovi automobili evolucijom su se oslobodili epiteta poluproizvoda. Da to nije istina, Korejci bi imali slabu prođu među razmaženim Amerikancima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sljedeće godine, Hyudai će američkim kupcima ponuditi nešto sasvim novo. Nije riječ o jeftinom malom automobilu, koji će zadovoljiti dnevne potrebe kućanica. Upravo suprotno - XG300 najveći je i najskuplji automobil, koji je korejska tvrtka ikada ponudila američkoj publici. Međutim, cijena od 23 tisuće dolara (oko 52 tisuće njemačkih maraka), osjetno je niža od poslovnih limuzina ostalih proizvođača.

Uz cijenu, glavni Hyundaiov adut predstavlja bogata oprema za koju je, kod ostalih proizvođača, potrebno izdvojiti "koji dolar više". ABS uređaj, petbrzinski automatski mjenjač, električni podizači prozora, klima uređaj, grijana stakla (ne samo stražnje, već i bočna), električni retrovizori, svjetla za maglu, tempomat, elektronska kontrola proklizavanja kotača... Sve to čini standardnu opremu Hyundaija XG300. Jesmo li nešto zaboravili? Ah da, tu je i audio sustav sa šest zvučnika - jedina oprema koju će kupac morati posebno platiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U automobil se ugrađuje 3-litarski DOHC V6 agregat. Izrađen je od aluminija, a razvija 192 KS pri 6000 o/min. To je dovoljno za sasvim pristojnu vožnju, koja uključivanjem Shiftronic sustava (poluautomatski mjenjač, koji omogućava "ručnu" promjenu stupnjeva prijenosa, bez uporabe kvačila) može postati - još zabavnijom.

Kome je namijenjen novi Hyundaiov proizvod? "Kupci modela XG300 u 60% slučajeva bit će muškarci, stari oko 45 godina, s godišnjim primanjima od oko 80 tisuća dolara, koji traže udoban automobil za duga putovanja, dovoljno snažan i jednostavan za vožnju", ističu stručnjaci korejske tvrtke.

Jesu li ili nisu u pravu, vidjet će se već 1. siječnja 2001. godine, kada će se XG300 naći u prodajnim salonima diljem Sjedinjenih Država...

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo