Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NEOBIČAN RAZLOG

ZNATE LI SVI ZA NOVA PRAVILA NA AUTOCESTI? Na dijelovima A1, po novome, stoji ograničenje od 100 km/h

Zbog ovih ograničenja i naredbe o sanaciji zaustavnih trakova je Autocesta Rijeka – Zagreb krenula u pravnu bitku

Vožnja autocestom uglavnom je popraćena ograničenjem od 130 km/h pa vozači znaju koliko mogu stiskati papučicu gasa. No, na dionicama autoceste A1 smije se voziti samo 100 km/h i to zbog nagiba zaustavnih trakova. Međutim, vozači možda i ne vide nova ograničenja.

Ograničenje se odnosi na ukupno više od 100 kilometara autoceste. Riječ je o odluci prometnog inspektorata da se 100 km/h smije voziti na 76 kilometara autoceste A1 Bregana – Okučani, na 27 kilometara autoceste A1 Karlovac – Bosiljevo i na 23 kilometra autoceste A1 Bosiljevo – čvor Sveti Rok, piše portal Vijesti.hr. Zaustavni traci su najveći problem prometnim inspektorima. Kažu da zaustavni traci naginju ka zelenim površinama, a trebali bi prema kolniku. To može dovesti do opasnosti i otklizavanja automobila. Sigurnost vozača jest ono čime pravdaju ograničenja.

KRAJ BJESOMUČNIH JURNJAVA NA AUTOCESTAMA: Stižu najmodernije kamere. Brzinu će kontrolirati na tri načina

Ograničenje bi imalo smisla u ekstremnim uvjetima

Josip Bilaver, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture kaže za Vijesti.hr da je njima u Ministarstvu, uz kamere, i ovo ograničavanje brzina zapravo doprinos sigurnosti prometa na autocestama. Međutim, prometni stručnjaci smatraju da nema opasnosti na dionicama kao što su Karlovac – Bosiljevo.

“Evo, ovdje imamo ograničenja čak od 100 kilometra na sat. Normalno ulazimo u zavoje i za ovo vozilo, koje je čak teretno, nema nikakvih problema. Ovo ograničenje nema smisla, uskoro vam i dosadi vožnja ovom brzinom. Sad, da je ovdje pljusak, kiša, da nisu idealni uvjeti ko danas, onda bi se brzina trebala spustiti, no ni onda se nećete voziti po zaustavnom traku, već po kolniku, a opreza uvijek treba”, govori prometni stručnjak Goran Husinec.

Zbog ovih ograničenja i naredbe o sanaciji zaustavnih trakova je Autocesta Rijeka – Zagreb krenula u pravnu bitku. Međutim, riječki Upravni sud odbio je poništiti rješenje inspektorata pa je podnesena žalba Visokom Upravom sudu. Oni pak poručiji da je predmet u postupku rješavanja.

HAC-OVI OPHODARI POKAZALI JEZIVE SNIMKE: ‘Da nema nadzornih kamera, nitko ne bi vjerovao čemu sve svjedočimo’

Povratak na Net.hr