Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

DOSTA IM JE

ŽELJEZNIČARI SPREMAJU PROSVJED: ‘Sve više putnika vozi se bez karte, a samo je jedan kondukter u osam vagona!’

Kažu da je švercanje među putnicima postala sve raširenija pojava jer je broj konduktera nedovoljan i putničkih blagajnika

Nije dobro stanje niti zaposlenicima željeznice pa je predsjednik Sindikada hrvatskih željezničara poslao otvoreno pismo medijima, Upravi HŽ-a te ministru Olegu Butkoviću. U pismu su najavili prosvjed ispred zgrade uprave, a razlog je manjak konduktera i previše putnika bez karte. Prosvjed bi se trebao održati 11. prosinca ispred sjedišta HŽ Putničkog prijevoza.

Sindikat je Butkoviću napisao da žele veću usmjerenost tvrtke na povećanje prihoda od prijevoza putnika te su napomenuli da “Uprava kontinuirano štedi na osoblju koje je u funkciji sigurnosti, a naročito u funkciji ostvarivanja prihoda od prijevoza putnika”. Kažu da je švercanje među putnicima postala sve raširenija pojava jer je broj konduktera nedovoljan i putničkih blagajnika. U pismu ministru Butkoviću napisali su da tako HŽ PP ostvari malu uštedu na tom osobolju dok puno novca izgubi jer ne naplati uslugu prijevoza.

MISLILI SU DA ĆE BRZO STIĆI U SLAVONIJU, KAD ONO…: HŽ-ov vlak stajao pet sati u Vrbovcu

‘Treba pojačati pregled karata’

“Ne znamo je li Vas Uprava upoznala da, unatoč uloženih silnih desetaka milijuna kuna u nove prodajne kanale, svi drugi prodajni kanali čine manje od 2% prihoda (Internet, automati, outsourcing), dok putničke blagajne i osoblje vlaka prihoduju više od 98% prihoda. Unatoč tome, sve više vlakova sastavljenih od 2 garniture prometuje samo s jednim kondukterom, do 8 vagona prati samo jedan kondukter, u špicama, kad su najveće gužve i potrebno je pojačati pregled prijevoznih karata. U vlaku je samo jedan kondukter. Većina putničkih blagajni je zatvoreno ili rade u skraćenom radnom vremenu do 13 sati, ili sl.”, stoji u pismu ministru.

Smatraju da bi se trebao povećati broj osoblja važnog za ostvarivanje prihoda te napominju da dok se na tim radnim mjestima štedi, druga radna mjesta, troškovno orijentirana, nisu dovedena u pitanje. Govore i o tome da Uprava uporno gura koncepciju prometovanja vlakova bez konduktera i s kontrolorima koji bi ulazili samo na pojedinim stanicama. To pak smatraju apsurdnim ako putnici u velikom broju stajališta ne mogu kupiti prijevoznu kartu nego to moraju učiniti u vlaku. U sindikatu najavljuju prosvjed kao “nastojanje da se tvrtka usmjeri prema ostvarenju većeg prihoda od prijevoza”.

JOŠ JEDNA ‘VJEROVALI ILI NE’ PRIČA IZ HŽ-a: Zbog bahatog kontrolora satima sjedili ispred kupea koji su rezervirali i platili

Povratak na Net.hr