Zbog ove reklame pozivaju na bojkot poznatog trgovackog lanca obucom

Udruga Vigilare krenula je u kampanju bojkota trgovackog lanca obucom Shooster zbog kako oni tvrde 'degutantne reklame i plakata'.

9.9.2014.
16:00
VOYO logo

"Zbog ove degutantne reklame i plakata, pozivamo Vas na prosvjed i bojkot trgovackog lanca obucom Shooster, tvrtke Katapult d.o.o. Uvredljvim sadrzajem ovog besramnog sok-marketinga, najvise su ugrozena djeca! Zastitimo ih od hiperseksualizacije i obranimo zene i muskarce od degradacije njhova dostojanstva. Granice moraju postojati. Budimo aktivni gradani", stoji na stranicama Udruge Vigilare.

Udruga Vigilare trazi povlacenje reklame

Udruga je Shoosteru poslala prosvjedni dopis u kojem traze da povuku reklamu i plakate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovom odvratnom reklamom "ne postavljate urbane trendove", vec ponizavate dostojanstvo zene i muskarca, a nasu djecu izlazete hiperseksualizaciji", stoji u dopisu upucenom trgovackom lancu obuce.

"Nasa kampanja konceptualno funkcionira kao komparacija lijevog i desnog vizuala na reklami. Desna strana je 'cool' strana , strana koju podrzavamo, pozivamo ljude da 'prijedu na snekermeister stranu', zabavnu stranu, dodu u Shooster i naslov kampanje to komunicira. Lijeva strana je ono sto nije 'cool', zato i pozivamo ljude na cool , desnu stranu. Ovaj vizual je dio kampanje koja provodimo kroz cijelu 2014. godinu i ima cilj pokazati ljudima da je zivot u tenisicama zabavniji, dok je Shooster pravo mjesto za kupnju istih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poticemo zajednicu muskarca i zene

Po nasem videnju, ovom reklamom mi podrzavamo, dapace poticemo zajednicu muskarca i zene, za sto se na kraju udruga Vigilare i zalaze, pozivamo na druzenje, pozivamo danasnju mladez da izadu iz kuce da se druze sa pravim prijateljima, da imaju sretne veze, da imaju zabavne i ispunjene zivote, a ne da sjede u kuci i propustaju zabavnu stranu zivota. Ne vidimo nista nemoralno, besramno, niti sokantno u toj nasoj poruci. Lutka u cijelom layoutu je tu da unese malo komicnog u cijeli vizual i da jos vise potakne atmosferu nezeljenog stanja, dosade i nezabave na lijevoj strani vizuala, vjerujem da je nasa ciljana skupina to tako i shvatila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U vezi navoda, koje su neki mediji prenijeli, da smo ignorirali udrugu Vigilare oko njihovog poziva na razgovor, zelio bi vam dati uvid u slijed dogadaja. Jucer, 8. rujna u 10 sati i 11 minuta stize mail s prigovorom, poslan od strane g. Ivana Mihanovica, voditelja ureda Vigilare. Kako sam ja bi poslovno odsutan iz ureda, a uprava na putu, g. Mihanovic je dobio odgovor o nasoj odsutnosti mailom u 13.45h istog dana i informaciju da cemo ga kontaktirati sutra (9.rujna). No, oni su i dalje inzistirali na odgovoru 'unutar nekoliko sati' iako su bili informirani da u firmi nema odgovorne osobe koja bi im mogla odgovoriti. Nisu sacekali nas odgovor nego su sve jos jucer, 8. rujna poslali medijima i objavili na svojoj web stranici, bez da su se culi sa nama, tako da ne vidim njihovu istinsku zelju za razgovorom. Kao sto smo i obecali, ja sam jutros u 9.48 h nazvao g. Mihanovica i iznio mu nas stav oko ovog slucaja. Znaci za manje od 24 sata od njihovog upita mi smo se javili", stoji u priopcenju direktora marketinga Shoostera Marka Domica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
Cijena strasti
default_cta
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
Obiteljske tajne
default_cta
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
Gajin svet
default_cta
VOYO logo