Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NIJE UČINJENO NIŠTA

ZAŠTO NISMO BILI PRVI? Air Serbia “otela” je Croatiji Airlines New York

Otkako je Etihad, nacionalna kompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata, preuzela 49 posto vlasništva Air Serbie, nasljednika nekadašnjeg JAT-a, Beograd polako postaje zračno čvorište jugoistočne Europe za transkontinentalne letove.

Od lipnja počinje letjeti na relaciji Beograd-New York. S ovom će linijom za New York zasigurno postati daleko važnijom destinacijom od Zagreba, u kojem sve bitne institucije kažu da im je godinama jako stalo da se i iz Zagreba leti direktno za SAD, i obrnuto, ali, eto, ništa nije učinjeno da se to i dogodi, javlja Novi list.

Intenzivno razgovaraju o tome

Hrvatski veleposlanik u SAD-u Joško Paro nedavno je otkrio da se “intenzivno razgovara o uvođenju direktne avio linije između SAD-a i Hrvatske”, o čemu Ministarstvo prometa, Ministarstvo turizma niti državni avioprijevoznik Croatia Airlines, ne znaju ništa.

Ovakvom uzletu Air Serbia može zahvaliti  oprostu dugova od strane države. Srbija je lani svojoj kompaniji oprostila gotovo 40 milijuna dolara duga, dok Croatia Airlines sva davanja mora podmirivati. Uz to, EU im kreše krila svojim ograničenjima.

Izvori iz Srbije navode da Naftna industrija Srbije mora Air Serbiji prodavati gorivo po upola nižoj cijeni.

Etihad ušao kad je vlada odlučila oprostiti dugove

“Croatia Airlines nema mogućnosti, prije svega aviona, da bi letjela direktno u SAD, o čemu ne može niti razmišljati jer zbog pravila EU-a kapacitete mora još i smanjivati”, javlja  Novi list. CA nema novca da nabavi nove avione a svoje obaveze državi, za razliku od Air Serbije, mora u cijelosti ispunjavati.

Etihad je ušao u vlasništvo Air Serbie jer je vlada obećala oprostiti nagomilane dugove.

Inače, Hrvatska godišnje primi 300.000 turista iz SAD-a. Lani je njihov udio bio svega 1,14 posto u ukupnom turističkom prometu.

Povratak na Net.hr