HOĆE LI DRŽAVA PREUZETI DUGOVE? / Za spas 780 radnih mjesta u Đuri Đakoviću čeka se dozvola Europske komisije

Optimisti smo u pogledu dogovora države, Europske komisije i češkog ulagača jer je to svima u interesu, kaže povjerenik Sindikata metalaca za Slavonsko-baranjsku regiju Antun Štivić

20.9.2021.
9:57
Pixsell
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Češki ulagači spremni su preuzeti Đuru Đakovića, ali traže da država preuzme 300-tinjak milijuna kuna dugova nastalih tijekom proteklih godina, piše u ponedjeljak Jutarnji list, navodeći da se za spas 780 radnih mjesta čeka dozvola Europske komisije.

Od ponedjeljka se intenziviraju pregovori predstavnika Europske komisije i Vlade RH o planu preustroja slavonskobrodskog Holdinga Đure Đakovića s ciljem da se dovrše do kraja tekućeg tjedna, potvrđeno je jučer iz više izvora uključenih u, može se slobodno reći, spašavanje slavonskobrodske kompanije, navodi dnevnik.

Plan preustroja podrazumijeva povećanje vlasničkog udjela češke tvrtke DD Acquisition u Đuri Đakoviću s postojećih 18,8 posto na udio koji bi češkim ulagačima omogućio potpunu kontrolu Holdinga, čija je uprava na skupštini društva održanoj sredinom kolovoza ove godine dogovor države, Europske komisije i DD Acquisitiona proglasila jedinom formulom opstanka Đure Đakovića u ovakvom obliku.

Povjerenik sindikata: Optimisti smo

"Optimisti smo u pogledu dogovora države, Europske komisije i češkog ulagača jer je to svima u interesu", kaže povjerenik Sindikata metalaca za Slavonsko-baranjsku regiju Antun Štivić, koji svoj optimizam, kako je rekao, temelji i na razgovorima koje su sindikalci imali s predstavnicima čeških ulagača.

"Mi ćemo podržati ulazak DD Acquisitiona u Đuru Đakovića, ali uz uvjet da potpišemo socijalni sporazum oko čega, vjerujemo, ne bi trebalo biti problema", zaključuje Štivić.

Holding Đuro Đaković obuhvaća četiri tvrtke među kojima veličinom prihoda i ugovorenim poslovima odskaču Specijalna vozila, poznata po proizvodnji tenka M-84 i željezničkih vagona. No, i u lanjskom gubitku Holdinga od 65 milijuna kuna Specijalna vozila imala su najveći udio, 47,8 milijuna kuna, donosi Jutarnji list.

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali