Za istu uslugu u Opatiji razlika od čak 100 eura

27.6.2012.
12:56
VOYO logo

Uprava Liburnija Riviera Hotela (LRH) najavila je da će od 2013. godine osam njihovih objekata dobiti novo ime, odnosno novi brand Remisens, koji bi trebao odgovarati nivou četiri zvjezdice. Tom je konstatacijom predsjednik Uprave Igor Šehanović najavio promjene u najvećoj hotelskoj grupaciji na Kvarneru, no istovremeno – politika cijena iste kuće ne odgovara takvim projektima. Tako se na samom startu sezone vodi tihi rat među opatijskim hotelijerima po pitanju cjenovne politike.

I dok jedni tvrde da se spuštanjem cijene smještaja ruši imidž destinacije, drugi pak kažu da se treba ravnati prema potražnji i tržištu te spuštati cijene hotelskih usluga koliko je god moguće. Međutim, dio opatijskih hotelijera ne miri se sa znatnim spuštanjem cijena u sezoni od strane LRH.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako primjerice u srpnju cijena za tri noćenja u dvokrevetnoj sobi u hotelu s pet zvjezdica Ambasadoru u sastavu LRH iznosi 318 eura. Raščlani li se ta cijena smještaja na dvije osobe, to bi značilo da boravak (tri noćenja) po osobi u dvokrevetnoj sobi stoji 159 eura, dakle 53 eura po osobi po danu s uključenim doručkom. Istovremeno hotel Milenij za istu uslugu – tri noćenja s doručkom naplaćuje 420 eura, dok primjerice Mozart isto cijeni 381 euro. Iz toga se vidi da je razlika istih kategorija u istoj destinaciji i preko 100 eura za 'na papiru' istu uslugu.

Politika cijena pitanje je poslovne strategije

Slična je situacija i s hotelima s četiri zvjezdice. Primjerice tri noćenja s doručkom u dvokrevetnoj sobi u hotelu Kristal LRH iznosi 176 eura, što je 58 eura po danu, odnosno po osobi je to 29 eura. Cijena od 29 eura po osobi po danu u hotelu s četiri zvjezdice gotovo je jeftinija nego u privatnom smještaju. Istovremeno, hotel Adriatic (također četiri zvjezdice) za tri noćenja traži 492 eura, odnosno 82 eura po osobi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da bi situacija bila još kritičnija, opatijski hotelijeri javljaju kako ni ta već dovoljno niska cijena boravka u LRH nije konačna, nego kažu da im agencije javljaju da se cijene još dodatno spuštaju, piše Novi list.

''Politika cijena pitanje je poslovne strategije svake kompanije i kao takva smatra se poslovnom tajnom. Naše cijene dostupne su svima 24 sata na dan na našem webu i drugim online portalima te se mogu usporediti s ostalim hotelskim kućama istih kategorija i standarda'', poručili su iz Uprave LRH.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
default_cta
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
default_cta
VOYO logo