Prazni se luksuzni zagrebački šoping-centar

Jedan od najstarijih trgovačkih centara u središtu metropole masovno napuštaju zakupci zbog visoke cijene najma te slabog prometa. Tridesetak lokala već zjapi prazno.

30.8.2012.
9:31
VOYO logo

Prodavačica koja već sedam godina radi u jednoj od trgovina u Importanne Galeriji na Iblerovu trgu u središtu Zagreba, kaže da joj u dućan uđe do deset ljudi dnevno, a donedavno je isti taj dućan bio u najvećem prostoru u centru, od 200 četvornih metara.

Smatra da uprava pretjeruje s cijenama najma. "Naplaćivali su oko 100.000 kuna mjesečno, što nikako nije bilo isplativo. Nisu željeli spustiti cijenu, pa smo se preselili u manji lokal privatnog vlasnika", kaže prodavačica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3.500 kuna za 12 metara kvadratnih

Najveći lokal u šoping-centru već godinu dana je prazan. Iznajmljuju se, kažu prodavači, uglavnom prostori u vlasništvu Galerije iako i privatni vlasnici teško izdržavaju. "Prostor je moje vlasništvo, no za lokal od 12 metara četvornih moram plaćati 800 kuna mjesečno Importanneu za njegovo korištenje. To uključuje određene naknade za usluge koje pružaju, kao što je čišćenje, čuvanje lokala", kaže za Večernji list jedna od privatnih vlasnica. Želi li takav prostor iznajmiti, zakupac će ga s režijama platiti oko 3.500 kuna mjesečno.

Povoljniji uvjeti domaćim trgovcima

U upravi Importanne Galerije smatraju da se lokali zatvaraju jer u centru posluju uglavnom mali trgovci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Upravo su ti mali trgovci najviše na udaru, pritisnuti s jedne strane velikom financijskom krizom, a s druge velikim trgovačkim lancima. Zbog propadanja tih malih trgovaca, vidljivo je da se prazne i brojni lokali u samom središtu grada, u Ilici kao glavnoj gradskoj ulici i drugdje", kazala je Vesna Marijan, članica uprave. Dodala je da namjeravaju ponuditi povoljne uvjete zakupa hrvatskim trgovcima i dizajnerima. Marijan je najavila i spajanje manjih prostora u veće kvadrature radi dovođenja novih zakupaca, jer, tvrdi, pregovaraju s nekim novim brendovima koji bi željeli doći u šoping-centar u središtu Zagreba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo