Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

INSPIRACIJA I EDUKACIJA

DOBITNIK NAGRADE ‘DIGITAL SHAPERS’ SU RIMAC AUTOMOBILI: ‘Digitalnu transformaciju shvaćamo ozbiljno, i s visokim prioritetom’

Kraj studenoga već je treću godinu zaredom rezerviran za RTL-ovu konferenciju Digital Shapers, a svi zainteresirani za digitalnu transformaciju, jednodnevnu konferenciju mogli su pratiti ekskluzivno na RTLplayu!

Danas se u Kaptol Boutique Cinema održala konferencija Digital Shapers na kojoj su brojni domaći i inozemni stručnjaci iz područja digitalnog razvoja podijelili s nama svoja iskustva i rješenja iz prakse.

Odabrana predavanja i panele mogli ste pratiti uživo na RTLplayu:

9:30 -10:00 Fragmented Audiences: Reaching People Across, Tobias Schiwek (CEO, Divimove)

10:00 – 10:30 How to transform our broadcasting business?  Thomas Follin (General Manager, Salto)

10:45 – 11:15 Zašto je RTL kupio net.hr?, Guillaume Rabhi (Direktor digitalnog poslovanja i razvoja RTL-a), Nino Štambuk (voditelj poslovne strategije RTL-a) i Luka Orešković (partner u Prosperus Investu)

11:15 – 11:45 Understanding the emotional structure of content with the help of AI, Arash Pendari (Creative Director, Vionlabs)

12:00 Proglašenje Digital Shapera 2019.

Rimac Automobili su Digital Shaper godine! Da su upravo Mate Rimac i njegov tim kompanija koja je u prošloj godini svojim radom najviše pridonijela digitalnom napretku Hrvatske odlučio je žiri sastavljen od direktora uspješnih hrvatskih kompanija i istaknutih ekonomskih i digitalnih stručnjaka. Među njima su: Željko Kukurin (CEO, Valamar), Davor Tomašković (CEO, Croatia Osiguranje), Mladen Fruk (Partner, McKinsey), Maruška Vizek (Executive Director, Institut of Economy), Nikola Vrdoljak (Partner, 404), Kostas Nebis (CEO, Hrvatski Telekom), Sonja Popović (Country Manager, SAP) i Marc Puškarić (CEO, RTL Hrvatska).

Rimac Automobili jedna je od najbrže rastućih tvrtki u regiji, a digitalna transformacija, kažu u Rimcu, ključ je kontinuiranog i zdravog razvoja svake organizacije.

“Ponosni smo na osvajanje nagrade Digital Shapers. Digitalnu transformaciju u Rimcu shvaćamo ozbiljno, i s visokim prioritetom. Rimac je izuzetno vertikalno integrirana tvrtka, a opseg i vrsta poslovanja obuhvaća razna područja: od dizajna, istraživanja i razvoja komponenti do serijske proizvodnje i administracije. Svako od područja donosi svoje izazove. Digitalizacija nam omogućava fleksibilnost u svakodnevnom poslovanju, te brzu adaptaciju na novosti koje dolaze s inovacijama”, rekao je osnivač kompanije Mate Rimac.

Proizvođač električnih automobila i tehnoloških rješenja ove godine je, među ostalim, osigurao povećanje ulaganja iz Porschea, pa danas, uz partnerstvo s cijelim spektrom proizvođača automobila visokih performansi, tim Rimac Automobila koji čini čak 600 ljudi, radi na stvaranju najbržih električnih cestovnih automobila na svijetu. U Rimac Automobile ulagale su i druge velike automobilske kompanije među kojima Hyundai i Kia te je kompanija, čija se vrijednost mjeri u stotinama milijuna eura, do sada privukla 150 milijuna eura investicija. O Mati Rimcu pisali su zato brojni svjetski i domaći mediji. Hrvatski inovator prerastao je u poduzetnika i jednog od važnijih igrača u industriji električnih automobila na svjetskoj razini.

Prvi Digital Shaper bio je Infobip – softverski div iz Vodnjana, drugim Digital Shaperom, godinu kasnije, proglašen je Damir Sabol, osnivač i izvršni direktor tvrtke Photomath i tvorac istoimene najpopularnije svjetske aplikacije za izračun matematičkih zadataka. Ove je godine žiri to priznanje odlučio dati jednom od najuspješnijih hrvatskih startup projekata.

“Ideja Digital Shaper nagrade jest isticati dobre hrvatske primjere poput Rimac Automobila koji su pokazali da dobar projekt nađe put do ozbiljnih svjetskih investitora. Upravo je ta kompanija jedna od onih koja na svom primjeru pokazuje kako je digitalna transformacija ključna u današnjem poslovanju, a posebno kad su inovacije u pitanju”, komentirao je predsjednik žirija Marc Puškarić, RTL Hrvatska.

12:00 – 12:30 Meals on Wheels, Matko Katanec (Generalni menadžer Adria regiona, Wolt), Elmira Majerić (Managing direktor, Pauza GO) Teo Širola (Generalni menadžer, Glovo)

13:45 – 14:15 Prvi pravi podcast panel, Ivan Brezak Brkan (Netokracija podcast), Saša Tenodi (Surove strasti), Maša Zibar (nemojme.)

15:00 – 15:30 AI, AR and Realtime in Design and Fashion, Vinzent Britz (Creative Director and Lead Power, Selam X) i Pascal M. Wiemers (CGI & Animation, Selam X)

15:30 – 16:00 Music&Social: Kako to radi Lille, Lidija Bačić Lille

Kako ne biste propustili vama najzanimljivije teme, preuzmite besplatnu aplikaciju RTLplay na Apple i Google storeu i pratite nas uživo. Sva predavanja će naknadno biti dostupna u digitalnoj videoteci RTLplaya.

Povratak na Net.hr