Ured Vlade i Sabora traži nove djelatnike, evo koji su traženi uvjeti

14.10.2014.
12:37
VOYO logo

Odgovor je to nadležnih na Hinin upit o nakani zapošljavanja 11 novih ''izvršitelja'', potrebi tog zapošljavanja, odnosno je li raspisani natječaj sukladan Vladinoj zabrani novog zapošljavanja u tijelima državne uprave i javnim službama.

Potrebni uvjeti

Ured za opće poslove javnim je natječajem zatražio 11 djelatnika, troje sa završenim sveučilišnim studijem i osam sa srednjom stručnom spremom i, u pravilu, s najmanje godinom iskustva, državnim ispitom i znanjem rada na računalu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kandidati koji zadovolje formalne uvjete proći će pisano testiranje te intervju, odnosno razgovor s komisijom za provedbu natječaja koju će imenovati ravnatelj Ureda za opće poslove Zvonko Matišić.

Plan je da se nakon provedenog postupka natječaj zaključi krajem godine, odnosno da se rješenja izdaju početkom 2015., ovisno o završetku sigurnosne provjere kandidata, rečeno je Hini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Referenti za pismohranu, umjetnine, spiker

Putem javnog natječaja Ured traži zaposlenike za različite službe i odjele poput Odjela za vođenje očevidnika, rukovanje imovinom, inventarom i umjetninama.

Stručni referent u tom Odjelu, protumačeno je Hini, "preuzima i potpisuje otpremnice kod preuzimanja namještaja i opreme, evidentira i obilježava imovinu inventurnim brojem, obavlja poslove premještanja, sređivanja i evidentiranja imovine, organizira odvoz rashodovanih osnovnih sredstava" itd.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sistematizacija na tom radnom mjestu predviđa troje zaposlenih, no sada ih je samo dvoje, s tim da će jedna službenica uskoro imati uvjete za mirovinu, pa je nužno pravovremeno popuniti radno mjesto kako bi se napravila primopredaja poslova te novi zaposlenik uveo i osposobio za posao.

Slična je situacija i u Pododsjeku praćenja rada sjednica Hrvatskog sabora za koji se traži stručni referent/ica spiker/ica. Od troje sistematiziranih, jedna je službenica krajem rujna otišla u mirovinu, pa je popunjavanje neophodno, kažu iz Sabora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Spiker, tumače iz Sabora, "obavlja poslove spikiranja na sjednicama te vrši sravnavanje prepisanog teksta s konceptom". "Uz to spikerice prate i rad pojedinih odbora, a često se desi da u danu ima po nekoliko sjednica odbora, te je istovremeno praćenje bilo komplicirano i za dosad zaposlena tri djelatnika".

Šira javnost spikerice prepoznaje kao osobe koje u sabornici sjede u blizini predsjedničkog stola i govornice i u mikrofon izgovaraju imena govornika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Preraspodjele više nisu moguće

"Sve su preraspodjele već učinjene", odgovaraju mjerodavni na upit nisu li se zaposlenici za neka mjesta mogli naći boljom preraspodjelom, odnosno od kud potreba za tolikim brojem djelatnika.

Ured, rečeno je Hini, po sistematizaciji ima 318 radnih mjesta, a posljednjeg dana 2013. bilo ih je popunjeno 295. Trenutno je popunjeno 280 mjesta te Ured više nije u mogućnosti osigurati redovito obavljanje poslova preraspodjelom između postojećih službenika i namještenika jer su sve preraspodjele već učinjene. Pojedini su djelatnici doškolovani kako bi ih se moglo raporediti na pojedine poslove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Slijedom navedenog, a uzimajući u obzir da Ured obavlja poslove za 22 državna tijela, neophodno je popuniti radna mjesta sukladno natječaju, odgovoreno je Hini.

Iz Ureda je u ovoj i prošloj godini otišlo 29 djelatnika, od kojih sedam s VSS-om, a do kraja godine najavljena su još tri odlaska u mirovinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dvije trećine djelatnika Ureda čine namještenici sa SSS, NSS (njih 196), a samo je 16 VSS, odnosno šest VŠS.

Ured za opće poslove Sabora i Vlade (UZOP) zajednička je stručna služba Sabora, Vlade, Ureda predsjednika Republike, svih ureda Vlade, Državnog izbornog povjerenstva, Direkcije za korištenje službenih zrakoplova Vlade i Ureda bivšeg predsjednika. Ured obavlja stručne pravne i poslove upravljanja ljudskim potencijalima, poslove pisarnice i pismohrane, financijsko-računovodstvene te poslove financijskog planiranja, pripreme, kontrole i izvršenja proračuna, poslove javne nabave, tehničkog održavanja te sigurnosti informacijskog sustava, administrativne, opće i tehničke poslove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve po planu i zakonu

Natječaj za 11 djelatnika raspisan je po zakonu, Planu prijema u državnu službu za 2014. te uz primjenu kauzule "dva za jedan" na temelju suglasnosti Ministarstva uprave, odgovoreno je Hini uz tumačenje da će i nakon provedenog natječaja Ured primjenom klauzule "2 za 1" imati manji broj zaposlenih nego je imao krajem 2013.

Za navedeni Plan, kažu nadležni, suglasnosti Ministarstva uprave dobivene su prije nego je Vlada donijela Odluku o zabrani novog zapošljavanja državnih službenika i namještenika u tijelima državne uprave, stručnim službama i uredima Vlade, a koja je stupila na snagu 4. listopada 2014. godine, "te u 2014. godini UZOP nije raspisao niti jedan javni natječaj".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Napominju i kako je prema toj Odluci, zapošljavanje iznimno moguće samo na radna mjesta službenika koja ostanu upražnjena zbog prestanka državne službe, kao što je slučaj Ureda za opće poslove.

Mjerodavni navode i da je natječaj objedinjen za 11 radnih mjesta "jer zapošljavanje sukladno Planu prijema i suglasnostima Ministarstva uprave vrijedi za 2014. godinu", a uz to raspisivanje natječaja za svako radno mjesto je višekratni financijski izdatak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
default_cta
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
default_cta
VOYO logo