Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Upitan ZG Auto Showu, izlagači neodlučni

Kriza koja je protekle godine pogodila prodavače automobila ove bi godine mogla utjecati i na ZG Auto Show, najveću priredbu ovakvog tipa u regiji, čiji organizatori još ne znaju koji sve izlagači sudjeluju na sajmu.

Kako piše Večernji list, predviđeno je da ZG Auto Show svoja vrata otvori 18. ožujka, znači za mjesec i pol dana. Međutim, mnogo je velikih i važnih izlagača, zastupnika automobilskih marki, koji još nisu donijeli definitivnu odluku o tome hoće li sudjelovati ili neće, ali je isto tako već mnogo i onih koji su potvrdili da, nažalost, nemaju budžet kojim bi mogli pokriti sve potrebne troškove.

U trenutku objave teksta, izlaganje na ZG Auto Showu 2010. otkazali su Opel, Renault, Ford, Chevrolet i Toyota od prvih deset marki prema prošlogodišnjem tržištu. Nadalje su tu Mazda, Fiat, Nissan, Honda, Mercedes-Benz, Dacia, Smart, Alfa Romeo, Lancija, Jeep, Lexus, Saab, Jaguar, Chrysler, Dodge i Ferrari.

Hyundai, Kia, Volvo, Subaru još nisu donijeli konačnu odluku o sudjelovanju na sajmu.

U ime privlačenja izlagača na Velesajmu su smanjili i cijene najma. “Ove godine uveli smo popust od 55 do 65% (ovisno o veličini prostora) najma izložbenoga prostora, potom 50% popusta na sve kongresne usluge te 50% popusta na najam reklamnih površina”, kaže Nikola Bunjevac iz Zagrebačkog velesajma.

No, zastupnici ističu da je cijena izložbenog prostora velika stavka, ali ne i jedini trošak. Tomu treba pridodati cijenu uređenja izložbenog prostora, tiskanje i pripremu reklamnih materijala, hostese… Isto tako, mnogi ističu da žele izlagati samo u reprezentativnom tonu, što mali budžeti ne dopuštaju.

Povratak na Net.hr