Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

EKOLOŠKI OSVIJEŠTENI

TRGOVAČKI LANCI U BORBI PROTIV PLASTIKE: Lidl i Kaufland odustaju od prodaje plastičnih slamčica, čaša, tanjura, štapića za uši…

“Izdvajanjem artikala od plastike za jednokratnu uporabu iz asortimana izbjegavamo korištenje proizvoda od plastike i na taj način dajemo svoj doprinos poboljšanju aktualnog stanja”, kaže Bojan Vuković, član Uprave Nabave i marketinga Lidla Hrvatska

U skladu s europskom direktivom o smanjenju upotrebe plastike za 20 posto do 2025. godine, u Hravstkoj su prvi reagirali Lidl i Kaufland. Ta dva trgovačka lanca namjeravaju odustati od prodaje plastičnih artikala za jednokratnu upotrebu poput slamčica, jednokratnčaša, tanjura i pribora za jelo te štapića za uši s plastičnom drškom.

Lidl Hrvatska objavio je na svojoj mrežnoj stranici da uvodi prve konkretne mjere u svrhu ostvarenja zadanog cilja te da će u svih 95 trgovina u do kraja 2019. godine odustati od prodaje jednokratnih plastičnih artikala poput slamčica, jednokratnih šalica i čaša, tanjura, pribora za jelo i štapića za uši s plastičnom drškom. Te će proizvode, kažu u Lidlu, postupno zamijeniti alternativnim artiklima od održivih materijala koji se mogu reciklirati, a na razvoju kojih proaktivno surađuju sa svojim dobavljačima.

Lidl poseže za ekološki prihvatljivijim proizvodima

“Našom strategijom protiv plastike slijedimo jasan pristup koji glasi: izbjegavati – smanjiti – reciklirati. Izdvajanjem artikala od plastike za jednokratnu uporabu iz asortimana izbjegavamo korištenje proizvoda od plastike i na taj način dajemo svoj doprinos poboljšanju aktualnog stanja”, ističe Bojan Vuković, član Uprave Nabave i marketinga Lidla Hrvatska.

Osim toga, Lidl Hrvatska planira rasprodati određene količine proizvoda koje su već otkupljene te potom postupno prijeći na održivije materijale. Na taj način kupci će moći posegnuti za ekološki prihvatljivijim alternativama proizvoda na koje su se navikli.

“Predano radimo na različitim konceptima te ćemo kupce postupno obavještavati o novostima i preinakama. Postoje mnoge mogućnosti, posebice u području pakiranja, koje trenutačno još ispitujemo, a koje mogu činiti pravu razliku“, kazao je Vuković.

EU ZABRANJUJE 10 PLASTIČNIH PROIZVODA: Hrvati mogu reći zbogom plastičnim vrećicama, štapićima za uši, slamkama…

I Kaufland povlači odabrane plastične artikle

I Kaufland, koji je s Lidlom dio Schwarz grupe, jedne od najvećih maloprodajnih grupacija u svijetu, također planira u svim zemljama do kraja 2019. povući odabrane plastične artikle iz asortimana, a do 2025. godine smanjiti uporabu plastike za najmanje 20 posto te postići 100-postotnu mogućnost recikliranja ambalaže vlastitih robnih marki.

“Već danas radimo na smanjenju uporabe različitih vrsta plastične ambalaže. Plastične ambalaže naših vlastitih robnih marki u potpunosti će prijeći na materijale koji se mogu reciklirati, moći ćemo sirovine vratiti u reciklažni ciklus te tako značajno smanjiti opterećenje okoliša”, kazao je direktor Nabave u Kauflandu Philipp Maximilian Sohler.

Kaufland namjerava do kraja 2019. godine zamijeniti plastične štapiće za uši, plastične slamke i jednokratno plastično posuđe svoje robne marke alternativnim rješenjima.

EK DALA ROK OD 2 MJESECA: Moramo drastično smanjiti uporabu plastičnih vrećica

Povratak na Net.hr