TKO JE PLATIO REKLAMU SRPSKOG NARODNOG VIJEĆA? / Plakati sa sloganima na ćirilici pod istragom DIP-a

Image
Foto: SNV/Pixsell

DIP želi znati kako su ti plakati financirani pa su od kandidata Kolinde Grabar-Kitarović,

13.12.2019.
13:41
SNV/Pixsell
VOYO logo

Diljem zemlje osvanuli su jumbo plakati Srpskog narodnog vijeća, a riječ je o plakatima sa sloganima najvažnijih predsjedničkih kandidata na ćirilici. Osim što su na to reagirali i predsjednički kandidati, reagiralo je i Državno izborno povjerenstvo (DIP) pa su plakati sada pod istragom. DIP želi znati kako su ti plakati financirani pa su od kandidata Kolinde Grabar-Kitarović, Miroslava Škore te Zorana Milanovića zatražili pojašnjenje jesu li snosili troškove za navedene plakate i jesu li naručili njihovo oglašavanje ili su ih pak prihvatili kao donaciju u proizvodima i uslugama, piše RTL.

Iz DIP-a su za RTL rekli da su do sada dobili dva odgovora te da se Škoro još uvijek nije izjasnio. Glasnogovornik kampanje Grabar-Kitarović, Zoltan Kabok, kazao je kako stožer aktualne predsjednice nije naručio plakate niti ih je prihvatio kao donaciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
NEOBIČNA KAMPANJA MILORADA PUPOVCA: /

Objavili plakate predsjedničkih kandidata na ćirilici, Škoro je već reagirao

Image
NEOBIČNA KAMPANJA MILORADA PUPOVCA: /

Objavili plakate predsjedničkih kandidata na ćirilici, Škoro je već reagirao

Plakati kao završna faza kampanje 'Da se bolje razumijemo'

Slogani predsjedničkih kandidata završili su napisani na ćirilici na plakatima, a na dnu piše "SNV" napisan na ćirilici i latinici kao i slogan "Da se bolje razumijemo". Plakati s predsjedničkim sloganima na ćirilici su zapravo treća i završna faza ćirilične kampanje "Da se bolje razumijemo". Kampanju je prije dva mjeseca pokrenulo Srpsko narodno vijeće te za cilj ima skinuti stigmu s ćiriličnog pisma. Ta kampanja bi trebala završiti potkraj godine, dok će plakati biti postavljeni u svim većim gradovima Hrvatske kao što su Zagreb, Split i Rijeka.

Image
Image

05.12.2019., Zagreb - Plakat Srpskog narodnog vijeca sa sloganom predsjednickog kandidata Miroslava Skore napisano na cirilici u sklopu kampanje "Da se bolje razumijemo". Photo: Borna Filic/PIXSELL

"Smisao naše ćirilične kampanje je razvoj tolerancije i osjećaja poštivanja razlika, prestanak identificiranja ćirilice s onim što ona nije. Zbog toga smo iskoristili poruke predsjedničkih kandidata da pokažemo da te poruke znače isto i na jednom i drugom pismu, neovisno kako se one pisale i da ohrabrimo sve ljude srpske nacionalnosti da sudjeluju na ovim izborima, da afirmiraju svoje pravo građanstva koje je antićirilična kampanja sigurno osporavala i potiskivala", kazao je šef SDSS-a te ujedno predsjednik Savjeta SNV-a Milorad Pupovac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grabar-Kitarović i Škoro tu kampanju smatraju bespotrebnom

Da je ova kampanja bespotrebna smatraju Kolinda Grabar-Kitarović i Miroslav Škoro. Pjevač je čak cijelu akciju nazvao "etnobiznisom" pa se upitao koliko su plakati koštali i otkud Pupovcu novac za njih. Škoro je tada komentirao da je oglasni prostor skup te naglasio da on to dobro zna jer oglase "plaća iz vlastitog džepa". "Valjalo bi saznati otkud Plenkovićevu koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost", komentirao je Škoro.

Aktualna predsjednica također je komentirala plakate na ćirilici pa medijima rekla da trebaju pitati SNV što poručuju tim plakatima. "Sa srpskom zajednicom u Hrvatskoj se jako dobro razumijemo, čast iznimkama", poručila je Grabar-Kitarović. Osim toga, naglasila je kako bi se SNV trebao duboko pokloniti hrvatskim braniteljima koji su oslobodili Hrvatsku i omogućili demokraciju i slobodu govora "pa danas svatko ima pravo reći što hoće".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Normalno je normalno, bez obzira na kojem jeziku i pismu bilo", poručio je Nikola Jelić, glasnogovornik Zorana Milanovića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo