Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

KRIZA SEZONE

NISU NORMALNI – MINI PIZZA NA PROKURATIVAMA 90 KN, BOČICA COLE NA HVARU 44 KN… ‘Ne bi škodilo malo povratka u realnost’

Koliko su visoke cijene pića i jela te nekvalitetna ponuda uzrok nepovoljnim statistikama u nizu vodećih mjesta dalmatiskog turizma?

Osim ne tako povoljnog vremena, čini se da i visoke cijene utječu na ovu sezonu koja visi o koncu. U Srednjoj Dalmaciji jedan obrok već godinama teško je naći ispod desetak eura po osobi, pa primjerice pizza na splitskim Prokurativama košta 90 kuna. Da stvar bude gora, pizze jedva premašuju veličinu fast food pizzete, a nude se šalše skuhane iz jeftinih uvoznih konzervi kupljenih u veleprodajama. Cijene pića su ogromne, pa je na Hvaru u jednom ugostiteljskom objektu moguće kupiti bocu Coca-Cole za 44 kune, piše Slobodna Dalmacija.

TURIZAM NA HRVATSKI: U srcu sezone plaćaju za nesnosnu buku i odvratan smrad iz kemijskih WC-a na +35ºC?! No, problemi tek stižu…

Nekvalitetan i skup smještaj

Statistike u nizu vodećih mjesta dalmatinskog turizma su nepovoljne, čemu je doprinosi i ponuda nekvalitetnog a skupog smještaja. “Svibanjski potop, pa i ovo srpanjsko rashlađenje, postat će idealna ‘skuža’ za dežurne brojače turističkih noćenja i dolazaka kako bi opravdali pad, koji se, prije ili kasnije, morao dogoditi zbog pretvaranja gotovo svake zaboravljene šupe u ‘privlačan apartman na idealnoj lokaciji’ i cijena koje su odletjele u nebo za sve ono što bi gostima moglo zatrebati. Gdje su u svemu tome domaći ljudi, iznajmljivači, turistički radnici, pa i oni koji nemaju izravnog dodira s tom djelatnošću?”, pita se Gordan Zubčić za Slobodnu Dalmaciju.

‘Mi smo restoran, ne točimo vodu iz špine’

“Oni su osuđeni na snalaženje kako bi kvalitetom mogli uvjeriti svojega klijenta da nisu dio ‘biznismena’ koji kratkim udarom na takujine (novčanike, op.a.) posjetitelja osiguravaju osam-devet mjeseci nešto lagodnijeg života ili na obilaženje turističkih zona u širokom luku kako bocu ‘obične’ vode u dojučerašnjem kafiću ne bi morali platiti 25 ili 30 kuna, i to s obrazloženjem ‘mi smo restoran, pa ne točimo vodu iz špine u bokal'”, piše Zubčić i dodaje kako ne bi škodilo malo povratka u realnost i pristojnosti te da će na kraju opstati samo kvaliteta i korektan odnos prema gostu.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr