Što će TUI s nama i zašto smo mu dali 700.000 eura?

'Ljudi iz TUI-ja rekli su mi da će nas ubuduće pozicionirati oko 20 posto ispod Francuske i Italije, dakle u samu prvu ligu europskog turizma, možda čak i ispred Španjolske.

24.5.2011.
15:29
VOYO logo

Naime, Hrvatska je nedavno sklopila ugovor s TUI-jem (Touristik Union International), najvećim njemačkim touroperatorom. Ugovor je težak 1,7 milijuna eura, od čega će naš proračun platiti 700.000, a milijun eura navodno sam TUI, tvrdi Vjesnik.

TUI ove godine u Hrvatsku planira dovesti 70.000 gostiju, odnosno planiraju promet od 36,7 milijuna eura. Za sezonu 2011. pripremili su desetak novih točaka vezanih uz ponudu Jadrana: uz popuste kod ranog bukiranja, u 40 ovdašnjih hotela davat će popust putnicima starije dobi, nudi se i mogućnost bukiranja odgovarajućeg transfera za sve hotele, kao i fleksibilno kombiniranje sastavnih elemenata putovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2013. otvara se i hotel lanca Sensimar

Isto tako, TUI će forsirati čartersko jedrenje po našem moru, sa skiperom i bez njega. Novi su proizvod i putovanja automobilom nazvana 'Slovenija i Istra' i 'Dalmatinski otoci' te putovanja autobusom 'Zaboravljeni dragulji: Dubrovnik, Crna Gora, Albanija i Makedonija'. Novost je i odmor na Korčuli i Mljetu te u oko 50 dodatnih priobalnih hotela.

Iduće godine moćni TUI će nas uvrstiti u svoju ponudu hotela TUI Best Family, a 2013. će navodno otvoriti i prvi hotel Sensimar u našoj zemlji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministar turizma Damir Bajs je prilikom predstavljanja suradnje s TUI-jem kazao kako je TUI uzeo Hrvatsku za strateškog partnera, te da nakon aranžmana s tim turoperatorom pripadamo najjačoj europskoj kategoriji, "možda ne najboljima, ali smo pri samom vrhu".

Riječ je, zapravo, o promjeni imidža Hrvatske kao povoljne zemlje socijalističkog šarma i usluga, u trendi destinaciju kvalitete i alternative državama masovnog turizma. Hoće li TUI uspjeti u svojoj kampanji, tek ćemo vidjeti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače, spomenutih 700.000 eura koje je dala Hrvatska potrošeno je na smještaj oko 900 prodajnih agenata, koji su se odazvali TUI-jevom natječaju u poznavanju hrvatske turističke ponude. Najuspješniji agenti dobili su priliku svoje znanje produbiti na licu mjesta, u Hrvatskoj, a trošak ove operacije spao je na zemlju domaćina. Agenti TUI-ja boravili su u Dubrovniku tijekom svibnja.

Vezani članci:

arti-201104280053006 arti-201104180538006 arti-201104280157006 arti-201105240267006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo