SEZONA IPAK DOBRA

SRPANJ JE BIO ODLIČAN, A KOLOVOZ BI MOGAO BITI JOŠ I BOLJI: Posebno raduje što nam hrle gosti iz jedne zemlje, više ih je nego lani

S tržišta Poljske je u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno oko 65.000 dolazaka ili četiri posto više nego u istom razdoblju lani te gotovo 380.000 noćenja što je rast od 10 posto

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u četvrtak je izvijestila da je u dosadašnjem dijelu kolovoza s tržišta Poljske ostvaren rast turističkog prometa u dolascima od četiri posto i u noćenjima od deset posto u odnosu na prošlu godinu. Prema podacima sustava eVisitor koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, s tržišta Poljske je u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno oko 65.000 dolazaka ili četiri posto više nego u istom razdoblju lani te gotovo 380.000 noćenja što je rast od 10 posto.

Odlični rezultati i s tržišta Njemačke i Slovenije

“Nakon odličnog srpnja, još bolje turističke rezultate očekujemo u kolovozu”, kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

U Hrvatskoj je, kako je naveo, tijekom prvih pet dana kolovoza ostvareno više od 3,9 milijuna noćenja što je gotovo 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Uz tržište Poljske na kojem je ostvaren rast prometa, odlični rezultati u kolovozu su i s tržišta Njemačke i Slovenije, s 96 posto lanjskog prometa u istom razdoblju, kazao je.

“Ovi rezultati potvrđuju kako je naša zemlja percipirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija, a na svima nama je da odgovorim ponašanjem i pridržavanjem svih propisanih epidemioloških mjera taj status i zadržimo”, izjavio je Staničić napominjući kako je u dosadašnjem dijelu kolovoza s tržišta Češke ostvareno gotovo 80 posto lanjskog rezultata, a s tržišta Austrije više od 60 posto.

IPAK NIJE TAKO STRAŠNO: U RH je trenutno 800.00 turista, ponegdje više nema ni mjesta: ‘Popunjeni smo 100 posto’

‘Hrvatska je jedna od omiljenih destinacija Poljaka’

Iz HTZ-a u priopćenju navode kako je nedavno nacionalna poljska televizija TVP svoje izdanje najgledanije jutarnje emisije u Poljskoj u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Riječ je o emisiji “Pytanie na śniadanie” koju tijekom tri sata trajanja u udarnom terminu, prema podacima Nielsen Audience Measurement, svakodnevno prati oko 485 tisuća gledatelja.

Gostovanje u emisiji bila je odlična prilika da pred velikim brojem gledatelja predstavimo različite motive dolaska gostiju u Hrvatsku, kazala je direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj Agnieszka Puszczewicz podsjećajući da je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija Poljaka.

“Vjerujem da će poljsko tržište i tijekom ove vrlo izazovne godine imati snažan udio u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma”, rekla je Puszczewicz.

IPAK IMA NADE ZA HRVATSKI TURIZAM? Imamo više turista od Grčke, a jedna stvar budi optimizam

Povratak na Net.hr