Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Šprajcu zabranili voditi Dnevnik!

Zorana Šprajca, dugogodišnjeg urednika Dnevnika HTV-a, ta je kuća javno proglasila neprofesionalcem. Njegov su nedjeljni nastup šefovi HRT-a nazvali ‘neprofesionalnim i neprimjerenim’, te Šprajc ‘do daljnjega neće voditi niti uređivati Dnevnik’.

V.d. urednika Informativnog programa HTV-a Dražen Miočić i glavni urednik HTV-a Bruno Kovačević zatražili su da se uredniku nedjeljnog Dnevnika Zoranu Šprajcu izrekne mjera upozorenja zbog povrede radne obveze.

Kako stoji u priopćenju HRT-a, Šprajc je “odbio dati očitovanje nadređenim urednicima u vezi s upitom Programskog vijeća HRT-a, te je zlouporabio medijski prostor javne televizije i Programskom vijeću odgovorio putem ekrana”. Dodaje se da se “Šprajc izravno oglušio o nalog nadređenih urednika”, te njegove postupke nazivaju neprimjerenim i neprofesionalnim. Zbog svega navedenoga v.d. urednika Informativnog programa Dražen Miočić odlučio je da Šprajc do daljnjega neće voditi i uređivati Dnevnik.

Šprajcu nisu dali pravo na očitovanje

Zoran Šprajc kazao nam je da nema apsolutno nikakvog prostora za komentiranje vlastite suspenzije, no iz krugova bliskih njemu doznajemo da je ponajprije iznenađen što nije ispoštovana nikakva procedura: protiv njega nije proveden ama baš nikakav stegovni postupak u kojemu bi, kao i svi protiv kojih se takvi postupci vode, imao pravo na očitovanje.

Podsjetimo, Programsko je vijeće proglasilo prilog novinara Hrvoja Zovka o Vukovaru “tendencioznim i zlonamjernim”, te je zbog njega zatražilo “istražne radnje”. Na to se u nedjelju osvrnuo Šprajc odgovorivši na pitanje zašto je sporni prilog emitiran na obljetnicu pada Vukovara.

“Nećemo ga valjda emitirati na Novu godinu, Dan žena ili Praznik rada”, prokomentirao je. Potom je kazao kako su prilog radili “novinari i urednici, koji i inače rade taj posao“, te napomenuo da su u prilogu korišteni materijali iz arhive HRT-a (razgovori između Mile Dedakovića Jastreba i Franje Tuđmana), koji su na HRT-u emitirani još prije šest godina.

Njegov odgovor Vijeću nikako se nije svidio nadređenim urednicima i ostalim šefovima, kao ni članovima Programskog vijeća. Nakon što je Zoran Šprajc u nedjeljnom Dnevniku ‘oprao’ Programsko vijeće HRT-a, u ponedjeljak se hitno sastala uprava javne TV-kuće kako bi raspravila o sankcijama uredniku Šprajcu.

Povratak na Net.hr