Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ŽRTVA BIROKRATA

SPLIĆANKA U ŠOKU: Telekom joj ovrhom sjeo na rodiljnu naknadu

Splićanki J.L. telekom je zbog duga blokirao račun. Ne bi to bilo ništa neobično da joj time nije uskraćena mogućnost da podigne rodiljnu naknadu koja joj je jedino primanje.

Splićanka J.L. prije nekoliko dana ostala je zatečena kada je pokušala podići rodiljnu naknadu od 1663 kune, jer je otkrila da joj je račun u banci blokiran zbog duga prema Hrvatskom Telekomu. “Bili smo u šoku! Jedino primanje koje mojoj supruzi sjeda na račun jest ova naknada od Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje. Smatramo da je to trebala prepoznati i Hrvatska poštanska banka čiji je ona klijent, te ne dopustiti da joj se sjedne na račun budući da se radi o primanjima koja su izuzeta od ovrhe”, kazao je njen suprug za Slobodnu Dalmaciju ističući kako su ih iz HPB-a uputili na Finu, a onda iz Fine pak opet na HPB.

U Fini su im pojasnili kako oni ne provode ovrhe ako banka na vrijeme reagira i pošalje šifru pod kojom su zavedena sredstva izuzeta od ovrhe. U Banci, pak, tvrde da krivnja nije na njima već na klijentici koja je trebala otvoriti zaštićeni račun. Pritom su J.L. uputili na ovrhovoditelja od kojeg može zatražiti novac.

Savjetovalište za zaštitu potrošača: Slučaj ćemo prijaviti HNB-u

S takvim uputama i odgovorom HPB-a nisu zadovoljni u Savjetovalištu za zaštitu potrošača, te je njihova savjetnica Iskra Maras najavila kako će slučaj prijaviti Hrvatskoj narodnoj banci. “Svaka je banka dužna provjeriti otkud dolaze određena sredstva i o tome izvijestiti Finu. To što oni navode da je klijentica trebala na vrijeme otvoriti zaštićeni račun ne drži vodu jer mnogi potrošači koji nam se obraćaju uopće ne budu obaviješteni o pokretanju ovrhe”, kazala je za Slobodnu Dalmaciju Maras dodajući kako su Splićanku uputili na prigovor Fini kako bi joj vratili novac.

U zaštićena primanja ubrajaju se socijalne naknade, naknade invalidnim osobama, novčana pomoć nezaposlenima, dječji doplatak, rodiljne naknade, učeničke i studentske stipendije.

Slobodna Dalmacija/Danas.hr

Povratak na Net.hr