Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NOVI UDAR NA GRAĐANE

PRIJEVOZNICI RADI SKUPLJIH CESTARINA DIŽU CIJENE: Evo koliko će poskupjeti autobusna karta Zagreb-Split

Povećanje cijena cestarina dodatni je udar na prijevoznike, a to će se shodno tome preliti i na građane, upozorila je Hrvatska gospodarska komora.

Potpredsjednica HGK za graditeljstvo, promet i veze Mirjana Čagalj upozorila je da rast cijena cestarina predstavlja dodatni udar na prijevoznike, a to će dijelom platiti i građani.

Svima rastu troškovi

‘Korisnici usluga, tj. naručitelji prijevoza, jedini su na koje prijevoznici mogu prebaciti povećane troškove, stoga će i doći do podizanja cijena proizvoda i usluga te će nam svima rasti životni troškovi’, upozorila je Čagalj te dodao da će ukupni troškovi prijevoza porasti za pet do deset posto u odnosu na prošlu godinu jer je i cijena goriva u tom razdoblju porasla dvadesetak posto.

‘Autobusni prijevoz putnika u turističkoj se sezoni većinom događa na autocestama pa će trošak autobusa povećanjem cestarine od 15 posto porasti, npr. između Zagreba i Splita, otprilike 60 kuna. U odnosu na prosječnu popunjenost od 50 posto, svaka će karta poskupjeti za dvije do tri kune’, rekla je Čagalj za dnevnik.hr te dodala da se ovim odlukama dodatno potiče prijevoznike da koriste neprikladne ceste bez naplate. Zbog toga će prijevoz putnika i robe biti sporiji te manje siguran, a državne ceste dodatno će se uništiti.

Prijevoznici šokirani

Predsjednik Udruženja cestovnog i teretnog prometa HGK Darko Vukadinović kaže kako su i sami prijevoznici iznenađeni odlukom te dodaje kako im je bilo obećano da se neće povećavati cijena cestarina koje su ionako među skupljima u Europi, već da će se restrukturiranjem državnih koncesionara te novim modelima naplate autocesta pokušati optimizirati njihovo poslovanje.

Povratak na Net.hr