Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

FINANCIRANJE KAMPANJE

ŠKORO TVRDI DA NA DRUŠTVENE MREŽE U KAMPANJI NIJE POTROŠI NITI KUNE: Facebook pak kaže: Potrošio si 80 tisuća kuna

U Financijskom izvještaju o financiranju izborne promidžbene kampanje Miroslava Škore stoji da za oglašavanje na društvenim mrežama nije potrošio niti kunu, dok je na njegovoj službenoj Facebook stranici navedeno da je potrošio 10.727 eura. Iz Škorine kampanje kažu kako je taj trošak vjerojatno pod stavkama ‘računalne usluge’ i ‘ostale nespomenute usluge’

Predsjednički izbori su okončani, zbrajaju se politički dobici i gubici, a povremeno netko zaviri i u financijska izvješća predsjedničkih kandidata. U izvješću nezavisnog kandidata Miroslava Škore tako je uočen nesklad između podatka objavljenog u njegovom Financijskom izvještaju o financiranju izborne promidžbene kampanje za razdoblje od 30. srpnja 2019. do 21. siječnja 2020. godine te podatka objavljenog na njegovoj službenoj Facebook stranici.

ZNATE LI ZA KOLIKO GLASOVA JE MIROSLAV ŠKORO OSTAO ‘KRATAK’? Ne čudi nervoza HDZ-ovaca, jer ovo je bilo za dlaku…

Nesklad između podataka

Naime, u Financijskom izvještaju, u stavci 2.1.3.2. navodi se da za oglašavanje na društvenim mrežama Škoro nije potrošio niti kunu.

S druge strane, na Škorinoj službenoj Facebook stranici stoji podatak da je spomenuta stranica potrošila 10.727 eura (oko 79.750 kuna) “na oglase povezane s društvenim pitanjima, izborima ili politikom”.

Škorin glasnogovornik Mate Mijić kazao je za tportal kako se vjerojatno radi o tome kako su fakture za oglašavanje na Facebooku i Instagramu stavljene pod “računalne usluge” te stavku “ostale nespomenute usluge”. Mijić je tportalu kazao i kako se želi konzultirati s njihovom knjigovođom, ali ga nije mogao dobiti.

U stavci “računalne usluge”, naveden je trošak od 9.308 kuna, a u stavci “ostale nespomenute usluge”, trošak od 361.567 kuna

Prema Financijskom izvještaju o financiranju izborne promidžbene kampanje, ukupan trošak Škorine kampanje iznosio je 3.118.911,27 kuna. On sam je u kampanju uložio 2,15 milijuna kuna, a usto mu je donirano 604.206,15 kuna, što ukupno iznosi 2.754.206,15 kuna. Na koncu je ostao u minusu od 364.705,12 kuna. Kao nezavisni kandidat, Škoro je u prvom krugu predsjedničkih izbora dobio 465.703 glasa, odnosno 24,45 posto te nije uspio ući u drugi krug.

MIROSLAV ŠKORO DAO PRVI INTERVJU NAKON IZBORA: ‘Pobjeda Milanovića nije moja krivica, to je dosta ambiciozna izjava zbog dvije stvari’

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr