Napokon se sjetili kako turistički iskoristiti buru

Ministarstvo turizma je u sklopu natječaja za inovativni turizam dodijelilo sto tisuća kuna bespovratnih sredstava Gradu Senju za projekt Bura doživljaja – interaktivna kula bure.

8.11.2012.
7:53
VOYO logo

Projekt je osmislila Razvojna agencija Senj, koja ga je kandidirala u ime Grada i koja zajedno s Udrugom Senj 21 sustavno razvija brendiranje senjske bure kao novog senjskog turističkog proizvoda. Dio aktivnosti oko brendiranja je i ovaj novoodobreni projekt.

Naime, Senj je poznat po buri, vjetru koji bi pesimisti ocijenili kao otegotnu okolnost razvoja turizma, ali pogleda li se taj prirodni fenomen s druge, optimistične strane – bura je prednost Senja. Donosi čist zrak i veliki broj sunčanih sati godišnje, pokreće vjetroturbine, a njeno puhanje za posjetitelje može biti izniman doživljaj, smatraju autori projekta, koji buru kao sastavni dio senjske destinacije namjeravaju iskoristiti za turizam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Senjani su još lani izradili publikacije pod nazivom Fenomen senjske bure, a u tijeku je i izrada glavnog projekta za skulpturu Oda buri, koja će biti postavljena u blizini kupališta Škver, a mijenjat će boje ovisno o jačini bure, otkriva Novi list. U planu je takve svjetlosne efekte uvesti i na sve stupove javne rasvjete u senjskoj luci.

Novoodobreni projekt Bura doživljaja – interaktivna kula bure realizirat će se u Kuli Lipica, u senjskim srednjovjekovnim zidinama. Posjetiteljima će se uz pomoć suvremenih tehnologija dočaravati puhanje bure, ponuditi razni podaci o jačini puhanja i osjet hladnoće koji bura daje, predočit će se mjesta gdje bura u Senju najjače puše, legende o buri, pomorske nesreće uzrokovane pobješnjelim morem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podaci bi se konstantno nadopunjavali, s tim da će to moći činiti i sami posjetitelji svojim prilozima poslanim internetom u vidu fotografija, zvučnih zapisa bure, ali i podataka o vjetrovima koji pušu u njihovom kraju. Spremnost da se svojim stručnim savjetima i materijalima uključi u projekt iskazao je i Državni hidrometeorološki zavod.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo