JESMO LI U ZABLUDI? / Šef Udruge trgovaca: 'Ni do kakvog povećanja cijena u trgovinama nije došlo. Ne znam kakve veze frizeri i kafići imaju s nama'

Image
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL

Predsjednik Udruge trgovina pri HUP-u, Martin Evačić, kaže da su trgovci dizali cijene proteklih godinu dana, ali ne zbog uvođenja eura nego zbog situacije izazvane pandemijom i ratom u Ukrajini

3.1.2023.
9:58
Željko Lukunić/PIXSELL
VOYO logo

Predsjednik Udruge trgovina pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca (HUP), Martin Evačić, uoči današnjeg sastanka u Ministarstvu gospodarstva novinarima je kazao da trgovci nisu podizali cijene zbog neopravdanog zaokruživanja prilikom prelaska na euro. Cijene su, kaže, uoči uvođenja eura rasle zbog drugih utjecaja.

"Ni do kakvog povećanja cijena u trgovinama nije došlo. Dapače, mislim da su čak gotovo svi trgovci odbili prihvatiti nove cjenike dobavljača već negdje od početka studenoga pa do kraja siječnja. Dobavljači su tu našu inicijativu prihvatili kako ne bi došlo do povećanja cijena", kazao je Evačić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
'ŠTO NAM SADA VRIJEDI?' /

Hrvati pobijesnili: Neki trgovački lanci uoči prelaska na euro poskupili i do 20 posto, a sad se hvale kako su zaokružili naniže

Image
'ŠTO NAM SADA VRIJEDI?' /

Hrvati pobijesnili: Neki trgovački lanci uoči prelaska na euro poskupili i do 20 posto, a sad se hvale kako su zaokružili naniže

'Krivci' su pandemija i rat u Ukrajini

Kaže da nije primijetio da su cijene u trgovinama povećane. U medijima je čitao da su frizeri i ugostitelji digli cijene svojih usluga i da je cijena kave zaokružena na dva eura, ali ne dovodi to u vezu s trgovcima.

"Stvarno ne vidim kakve veze to ima s trgovcima", dodao je Evačić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Objasnio je da su trgovci dizali cijene proteklih godinu dana, ali ne zbog uvođenja eura nego zbog situacije prouzročene pandemijom i ratom u Ukrajini.

"Trgovci su jednostavno proizvođačke cijene koje su stizale od dobavljača morali prevoditi. Ne ulazimo u to jesu li kalkulacije dobavljača i distributera opravdane ili ne, ali lako je provjerljivo jesu li trgovci povećali marže", kazao je Evačić izričito tvrdeći da su cijene rasle zbog dobavljača i proizvođača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo