Razlozi zbog koji će većina ipak zaokružiti 'ZA'

Još samo jedan dan dijeli nas od referenduma na kojem ćemo odlučiti želimo li u Europsku uniju.

21.1.2012.
19:24
VOYO logo

Prema istraživanju IPSOS PULS-a onih koji će sutra zaokružiti 'za' je 60 posto. A zašto, točnije koji su glavni motivi ulaska u Uniju eurofila? Njih 39,4 posto misli kako ćemo tada moći slobodno putovati, zapošljavati se i studirati u drugim zemljama. Njih 34 posto misli kako će doći do postupnog povećanja standarda i mogućnosti zapošljavanja. 29,8 posto građana misli da će u Hrvatskoj tada bolje funkcionirati institucije, bit će pravna država i više demokracije.

Kako prenosi Nova TV, 14,5 posto građana misli da nema druge alternative. A njih 11,5 posto misli da ulaskom u EU ulazimo u civilizacijski krug najrazvijenijih država, njih 11,2 smatra da ćemo glasujući 'ZA' imati financijske koristi iz različitih fondova EU.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivo, primjerice 9 posto euroskeptika ne želi u Uniju jer misli da ćemo tada biti opet sa Srbima, ima i eurofila, točnije njih 2,6 posto, koji misle da ćemo kao članica Unije moći postavljati uvjete susjedima kada će ulaziti u Uniju.

Pet razloga ZA i pet razloga PROTIV

Na kraju ovog istraživanja donosimo pet razloga zašto bi nam moglo biti bolje ili zašto će nam biti gore kad uđemo u Uniju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ulaskom u Uniju 69 posto građana misli da će se poboljšati poštivanje zakona i drugih propisa. Poboljšat će se zaštita okoliša, smatra 63 posto građana, ali isti broj njih misli kako će se poboljšati kvaliteta obrazovanja. Poboljšat će se borba protiv korupcije u javnim institucijama, smatra 55 posto građana, a njih 54 smatra da će se povećati mogućnost pronalaska posla.

S druge strane, ulaskom u Uniju 31 posto ispitanika smatra da će se pogoršati standard građana. Njih 29 posto smatra kako će se pogoršati uvjeti za poljoprivrednu egzistenciju: Pogoršat će se odnos uvoza i izvoza, misli njih 24 posto. A 21 posto građana misli kako će se ulaskom u Uniju pogoršati socijalna skrb, ali i izvoz hrvatskih proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
Cijena strasti
default_cta
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
Obiteljske tajne
default_cta
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
Gajin svet
default_cta
VOYO logo