Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

SIGURNOST NA NIVOU

RAMPA PODIGNUTA, VLAK PROLAZI: ‘Dragi HŽ, zar treba čekati da netko nastrada pa da se nešto poduzme?’

Sretna okolnost u ovoj situaciji jest da u ovom slučaju signalizacija, čini se, nije zakazala pa su automobili i pješaci ipak na neki način bili obaviješteni o dolasku vlaka

Jedan nezadovoljni građanin podijelio je na svom Facebook profilu fotografiju s pružnog prijelaza iz Šenkovca na kojoj je vidljivo kako rampa na prijelazu ne radi. Sretna okolnost u ovoj situaciji jest da u ovom slučaju signalizacija, čini se, nije zakazala pa su automobili i pješaci ipak na neki način bili obaviješteni o dolasku vlaka.

“Dragi naš HŽ, opet vam rampa ne radi po tko zna koji put ove godine. Vlakovi vam kasne, ali na to smo već navikli. Zar stvarno treba čekati da netko nastrada pa da se nešto poduzme? Hvala vam što još jednom brinete o našoj sigurnosti i osiguravate nam najbolji i najpovoljniji mogući prijevoz u Europi, a silnim milijuni koji se ulažu svake godine u HŽ punite vlastite džepove”, napisao je gnjevni građanin.

S obzirom na to da je sličnih situacija u nedavnoj prošlosti bilo prilično, možemo samo podsjetiti na objašnjenje HŽ-a kako “u situacijama pojave nepravilnosti na uređaju osiguranja željezničko-cestovnog prijelaza, prema odredbama Pravilnika o načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom (NN 107/2016), Strojovođa prije nailaska na ŽCP osiguran uređajem mora zaustaviti vlak i nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko ŽCP-a, nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko ŽCP-a te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom”.

Povratak na Net.hr