Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

GUŽVA I PRESJEDANJE

PUTNICI LJUTI I FRUSTRIRANI: HŽ ukinuo većinu linija, pa ustaju prije zore i kasne na posao

Prošle nedjelje je na snagu stupio novi vozni red Hrvatskih željeznica, a u ponedjeljak je buknulo nezadovoljstvo žitelja Bjelovara, Križevaca i Virovitice koji svakodnevno putuju na posao ili školovanje u Zagreb. Naime, ukinuto je čak 12 od dosadašnjih 16 izravnih vlakova koji su prometovali između Bjelovara i Zagreba.

U HŽ Putničkom prijevozu ukidanje objašnjavaju namjerom smanjenja troškova i povećanja kvalitete prijevoza. Putnici od Križevaca do Zagreba sada se, naime, većinom voze elektromotornim vlakovima, dok se smanjuje broj dizelskih.

Peticije za vraćanje starog voznog reda

HRT piše kako su putnici frustrirani jer je zbog presjedanja veća vjerojatnost da će zakasniti na posao. Na kolodvoru u Križevcima trebaju čekati 8 minuta brzi vlak iz Varaždina koji je, primjerice, jučer ujutro zbog iskliznuća praznog vagona kasnio 20 minuta, a i stigao gotovo pun, da bi na kolodvoru u Vrbovcu već bio dupkom pun.

Osim Virovitičanima i Bjelovarčanima, koji već potpisuju peticiju Hrvatskim željeznicama za vraćanje starog voznog reda, ovaj novi ne odgovara ni Križevčanima. Mnogi od njih putuju u Zagreb na posao, u škole ili na fakultete, no više nemaju vlaka kojim bi u glavni grad stigli prije 6 sati niti onoga kojim su putovali ljudi koji rade od 9 sati.

PRESJEDANJE JE UDOBNIJE? HŽ ukida izravne linije Zagreb-Bjelovar, sindikat zgrožen obrazloženjem

Previše putnika, a premalo vagona

U HŽ Putničkom prijevozu napominju kako se na dionici Zagreb-Križevci-Zagreb godišnje štedi tri milijuna kuna, dok u Sindikatu strojovođa kažu kako je riječ o lošoj organizaciji voznog reda.

“Radi se o premalom broju vagona, a prevelikom broju putnika. Putnike se ne pita, a država ove godine HŽ Putnički prijevoz sufinancira s pola milijarde kuna”, kazalisu za HRT u Sindikatu strojovođa.

PROGON RADNIKA HŽ-a: Dobili izvanredne otkaze zbog odluka koje su donijeli drugi

Počinje gradnja ‘pruge zvane čežnja’

Nezadovoljstvo putnika donekle bi trebala umiriti vijest iz HŽ Infrastrukture da danas počinje izgradnja pruge Sveti Ivan Žabno – Gradec. Tu prugu Bjelovarčani čekaju već 25 godina zbog čega su je prozvali ‘pruga zvana čežnja’. Trebala bi biti dovršena do kraja iduće godine i skratiti putovanje od Bjelovara do Zagreba na samo sat vremena sa sadašnjih sat i 40 minuta.

RADOVI VRIJEDNI 1,2 MILIJARDE KUNA: Posao izgradnje pruge dobio je hrvatski konzorcij

Povratak na Net.hr