Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

UGLAVNOM JE POD KONTROLOM

PRVI RADNI DAN ZA ZAGREBAČKI ROTOR: Nije prošlo bez problema – vozači se žale: ‘300 milijuna kuna kasnije stojim u koloni’

Prvog dana nakon otvorenja promet remetinečkim rotorom u Zagrebu uglavnom je pod kontrolom, no neki su nezadovoljstvo manjim kolonama podijelili na društvenim mrežama

Nakon što je remetinečki rotor u Zagrebu jučer u potpunosti otvoren za promet, danas ujutro oko 7.30 promet je bio pod kontrolom i nije bilo previše automobila, javlja HRT te dodaje kako na samom rotoru problema nema. Jedino vozila koja silaze s rotora i idu Avenijom Dubrovnik prema Kajzerici nešto dulje čekaju na semaforu.

U upotrebi su dva novoizgrađena tunela te prsten s pet nadvožnjaka, a autobusne linije koje su vozile starim rotorom vratile su se u promet, piše Večernji list.

Jako siguran  i dobro označen

Profesionalni vozač Božo Barun rekao je za HRT da nikad nije vidio semafore na nekom rotoru, da je jako iznenađen, ali i zadovoljan. “Rotor je jako siguran, snašao sam se u par sekundi. Malo je nezgodno kad dođeš prvi put, žao mi je samo što prije rotora nema označeno kamo se treba prestrojiti. A što se tiče samog rotora, označen je odlično, nema teorije da pogriješiš”.

Na pitanje što misli kako će biti ostalim vozačima, kaže da u rotoru ne smije biti ludovanja. “Ako se brzo voziš, pogriješit ćeš.”

JURIČAN U RANU ZORU OTVORIO ROTOR PA PROKAZAO BANDIĆA I EKIPU: ‘Uz toliko kumova i prijatelja nije čudno da je cijena skočila za 40 milijuna kn’ 

Nezadovoljni kolonama

Manjim kolonama neki su bili nezadovoljni uz komentare na društvenim mrežama. “300 milijuna kuna kasnije, stojim u koloni pred remetinečkim rotorom”, rekao je jedan vozač.

“Čestitam, trebalo mi je točno osam minuta u koloni od četiri pune trake i koja se gotovo ne miče da prođem novi rotor. Bolje da ste pobacali po gradu 320 milijuna eura, možda bi netko nešto uhvatio”, napisala je jedna vozačica.

REMETINEČKI ROTOR JE GOTOV, ALI ON NEĆE RIJEŠITI GUŽVE? Zagreb ih treba još, ali bitnija je jedna druga, zapravo ključna stvar

 

Povratak na Net.hr