Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

DANI KOMUNIKACIJA

PROGLAŠENI DOBITNICI PRESTIŽE NAGRADE IDEJAX: Bruketa&Žinić&Grey je agencija godine, a Iskon Internet oglašivač godine

Dodijeljene su i nagrade Young Lions za najperspektivnije mlade kreativce

Na nacionalnom natjecanju u kreativnosti ove su godine lovorike pokupili agencija Bruketa&Žinić&Grey te Iskon Internet. Prestižna nagrada IdejaX dodijeljena je na Danima Komunikacija u Rovinju. Radi se o natjecanju u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade.

Dobitnici IdejaX nagrade za 2018. godinu su:

Zlato

  • “Mame i tate su zakon” agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Piće
  • “Iskon casting” agencije Señor i oglašivača Iskon Internet u kategoriji Telekomunikacije
  • “Dear Mr. President” agencije Imago Ogilvy za oglašivača Jamnica u kategoriji Društvene akcije

Srebro

  • “Vjerujemo u Dobro” agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Žito u kategoriji Hrana
  • “U kulturu se isplati ulagati” agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Heineken Hrvatska u kategoriji Piće
  • “#pokazimozube” agencije Ideo i oglašivača Neva u kategoriji Moda, zdravlje, ljepota
  • “Nedjeljni ručak” agencije I TO NIJE SVE! i oglašivača VEKA-ING u kategoriji Trgovina i kućanstvo
  • “Aplauz za komarce” agencija Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Teatar EXIT u kategoriji Turizam kultura i slobodno vrijeme
  • “BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga” agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme
  • “#nemadanema” agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet u kategoriji Telekomunikacije
  • “Iskonovci su navikli na SMART” agencije Señor i oglašivača Iskon Internet u kategoriji Telekomunikacije
  • “Jogging s porilukom” agencije Utorak i oglašivača Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
  • “Samo hrabro” agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Društvene akcije
  • “Mix it up” agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača IGEPA u kategoriji Korporativne komunikacije
  • “Iskon casting” agencije Señor u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja

Bronca

  • “Sir, a vino” agencije Švicarska i oglašivača Dukat mliječna industrija u kategoriji Hrana
  • “Poduzetan narod” agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji Piće
  • “Mrlja” agencije McCann Zagreb i oglašivača Gorenje u kategoriji Trgovina i kućanstvo
  • “Nikad ne znaš što život nosi” agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Croatia osiguranje u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
  • “Smrtphone” agencije Señor oglašivača Outdoor Akzent u kategoriji Društvene akcije
  • “Kratke priče za dugo pamćenje” agencije Švicarska i oglašivača Njuškalo u kategoriji Korporativne komunikacije
  • “U kulturu se isplati ulagati” agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača HEINEKEN Hrvatska u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja
  • “#nemadanema” agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet u kategoriji Najbolja cjelovita kampanja

Agencija godine

  • Bruketa&Žinić&Grey

Oglašivač godine

  • Iskon Internet

Najbolji copywriting

  • “BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga”, agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč

Najbolji dizajn

  • “Mix it up”, agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača IGEPA

Najbolji art direction

  • “#nemadanema”, agencije Bruketa&Žinić&Grey i oglašivača Vipnet

Najbolja izvedbena vještina, produkcija ili upotreba tehnologije u nekom oglasnom sredstvu

  • “Doživi više”, agencije BBDO Zagreb i oglašivač

Nagrada za najperspektivnije

U Rovinju su dodijeljene i nagrade Young Lions za najperspektivnije mlade kreativce.

Grand Prix Young Lions natjecanja za 2018. godinu osvojili su: Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad Wild Awake

Pobjednici u kategoriji PRINT

  • Ivana Drezga i Stella Bogovac iz agencije I TO NIJE SVE! za rad “Getting back to nature”

Pobjednici u kategoriji DESIGN

  • Ana Sakač i Jelena Rebrnjak iz agencije Degordian za rad “The Elements Of European Safari”

Pobjednici u kategoriji DIGITAL

  • Fran Mubrin i Matko Buntić iz agencije 404 za rad “Wild Awake”

Pobjednici u kategoriji PR

  • Marina Gugić i Danijela Kobeščak iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad “Proud of the wild”

Pobjednici u kategoriji MEDIA

Barbara Vugec i Marko Matejčić iz agencije MediaCom Central Europe Zagreb za rad “Unblocking The Wild Europe”

 

 

Povratak na Net.hr