Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

APRIORI WORLD

PRO PR KONFERENCIJA: Brojni stručnjaci otkrit će nam kako izgleda digitalna strategija današnjice

Komunikacijske strategije – izazov u digitalnom dobu

Iz godine u godinu povećavaju se budžeti koji se usmjeravaju na područje digitalne komunikacije u svim oblicima. Digitalna strategija nezamisliva je bez stručnjaka na području odnosa s javnošću. Raskol generacija menadžmenta i brzih promjena u komunikacijskim procesima otvaraju niz pitanja, percepcija znanja i kompetencija. O ovim temama biti će riječi na predstojećoj, 18. PRO PR konferenciji koja će prema zadnjim dopunama programa ugostiti i g. Kazunoria Azeyanagija, čiji je komunikacijski projekt nagrađen od strane IPRA-e (International Public Relations Association), a programsku novinu predstavlja i promocija knjige g. Maxima Behara „The Global PR Revolution: How Thought Leaders Succed in the Transformed World of PR“, jednog od globalno priznatih komunikacijskih stručnjaka koji je nedavno svoju knjigu promovirao i u Londonu.

Sudionike očekuju: 23 predavanja, četiri radionice i jedan panel. Ova konferencija tematski je fokusirana na odnose s javnošću. Organizator, agencija Apriori World očekuje kao i prethodnih godina do 220 sudionika na tri konferencijska dana.

Povratak na Net.hr