POSKUPLJENJA BEZ MILOSTI: / Ovog će ljeta u Hrvatskoj zbog cijena u nesvijest padati i strani turisti, ne samo domaći

Image

Zbog porasta stope PDV-a u ugostiteljstvu već su porasle cijene u kafićima i restoranima, a jasno je da će takve više cijene dočekati i domaće i strane turiste na obali.

7.3.2017.
9:45
VOYO logo

U takvim se hotelima tijekom sezone redovito traži krevet više, a zbog velike potražnje, cijene rastu i do 50 posto.

U hotelima su u tijeku ranije rezervacije koje će trajati do kraja ožujka, a smještaj će ove sezone biti skuplji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijene se mijenjaju s obzirom na potražnju

'Ove godine ćemo povećati cijene viših kategorija soba i luksuznih apartmana. Moram reći da su naše cijene dinamične te se mijenjaju s obzirom na potražnju', rekla je menadžerica prodaje u hotelskoj kući Kristina Rogaljska.

Potražnja je u udarnim mjesecima, srpnju i kolovozu, mnogo veća od ponude, naročito kad se radi o hotelima visoke kvalitete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Da imamo sad još jedno 30 do 40 posto kapaciteta više, sigurno bi i oni bili popunjeni', rekao je ministar turizma Gari Capelli za dnevnik.hr.

Cijene skaču i za 50 posto

Jedan dio hotelijera zimske je mjesece iskoristio za dodatna ulaganja i poboljšavanje ponude, zbog čega su i poskupili uslugu. U srcu sezone cijene bi u najpopularnijim odredištima, kako je trenutačno najavljeno, mogle skočiti i za 50 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U hotelu s 5 zvjezdica u kojem je tjedan dana smještaja u špici lanjske sezone stajao pet tisuća kuna, ove bi se godine moglo tražiti i do sedam i pol tisuća kuna.

U špici sezone nedostaje kreveta

'Sigurno da tržište reagira za visoko kvalitetnim hotelima i spremno je ponuditi i veće cijene', rekao je Šime Klarić iz Udruge obiteljskih i malih hotela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatska ima ukupno 1091 hotel sa 167 tisuća ležajeva, a u špici sezone svejedno nedostaje mjesta.

Najave bukinga za predstojeću sezonu vrlo su dobre, naročito što se tiče udarnih vikenda. Putem ranih rezervacija u ovom prvom dijelu godine mnogi su hoteli uspjeli napuniti i do 60 posto svojih soba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo