Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Poražavajući izvještaj: Gradski oci nenamjenski potrošili gotovo 22 milijuna kuna

Državni ured za reviziju u svojem je godišnjem izvješću dao uvjetno mišljenje gradu Splitu jer su pronađene brojne nepravilnosti u financijskim izvještajima i poslovanju Banovine.

Dobar dio primjedbi odnosi se na trošenje prihoda koji imaju propisanu namjenu, a u pitanju je novac od davanja u zakup poslovnih prostora i uplate u državni proračun dijela novca od prodaje stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo. Revizori su ‘češljali’ gradske knjige od 7. travnja do 17. listopada 2014. i utvrdili da je lokalna uprava tijekom 2013. ostvarila namjenske prihode od 271,5 milijuna kuna, ali i da je nenamjenski potrošila dobar dio tog iznosa – čak 21,8 milijuna kuna.

U taj iznos slilo se 10,5 milijuna kuna od prihoda od naknade za sanaciju Karepovca, 5,4 milijuna kuna čini naknada za utjecaj na okoliš i razvoj pri korištenju odlagališta, 3,4 milijuna je prihod od prodaje stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo, te još 2,4 milijuna kuna od spomeničke rente.

Iako je Ivan Klešić, glavni državni revizor, taj poražavajući izvještaj još krajem prošle godine poslao na uvid gradskim ocima, praktički još nitko od njih nije ‘trznuo’. Samo je u Službenom glasniku Grada objavljena crtica kako su taj nalaz ‘primili na znanje’, piše Slobodna Dalmacija.

Bez zaključenih ugovora

Novinari su prije desetak dana u Banovinu poslali pitanje zbog čega Grad taj novac nije trošio namjenski i kamo su, na kraju krajeva, otišli ti milijuni. Zanimalo ih je i je li Grad s takvom praksom nastavio i lani, jer čini se da nikakvih sankcija nije bilo.

Bez odgovora je ostalo i sljedeće pitanje – zašto lokalna uprava tijekom dužeg razdoblja nije u državni proračun uplatila propisanih 55 posto prihoda od prodaje stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo u iznosu od 20,2 milijuna kuna (od čega se više od osam milijuna kuna odnosi na 2013. godinu, op.a.), nego je taj novac utrošila na druge stavke.
Pitanje je koje.

Ni tu nije kraj nepravilnostima. Državni revizori utvrdili su kako se za čak pola poslovnih prostora koji su u zakupu ili u korištenju – za čak 322 od 632 lokala – potraživanja iskazuju na temelju ugovora koji su istekli ili, još gore, bez zaključenih ugovora?!

Također, revizori su zapisali i primjedbu da su čak tri poslovna prostora u 2013. dana u zakup političkim strankama na dvije godine, i to na temelju gradonačelnikova zaključka, dakle bez provedenog natječaja.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/272028/Default.aspx

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr