Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

BARTOL ŠIMUNIĆ

POMOĆNIK MILANOVIĆEVOG GLASNOGOVORNIKA OTKRIVA: ‘Unijet ćemo nešto drugačiji stil. Društvene mreže ne praštaju gafove’

‘Na društvenim mrežama poruka se prenosi bez dodatne obrade i to je razlog zašto smo toliko ulagali u njih. Danas nema prave kampanje bez društvenih mreža. Sjetite se samo gafova političara u Hrvatskoj i svijetu, društvene mreže to ne praštaju’, kaže pomoćnik glasnogovornika predsjednika Milanovića

Bartol Šimunić, pomoćnik glasnogovornika predsjednika Zorana Milanovića, najavio je da će Ured predsjednika mnogo više pozornosti dati komunikaciji preko društvenih mreža.

“Fokus mog rada će biti društvene mreže i novi mediji, no nismo ni u kampanji imali strogu podjelu na nove i “stare” medije pa ćemo tako nastaviti i u Uredu predsjednika. Bitno je da se na vrijeme dobije prava i točna informacija kako bi mediji, ali i mi obavljali svoj posao što lakše. Nikola Jelić (glasnogovornik predsjednika, nap.a.) u malom prstu ima komunikaciju s medijima i puno strpljenja, ja sam više okrenut prema društvenim mrežama i bržoj komunikaciji i unijet ćemo nešto drugačiji stil odnosa s javnošću u Ured predsjednika”, kazao je Šimunić za N1.

TKO SU LJUDI KOJIMA SE OKRUŽIO MILANOVIĆ? Dva su imena kontroverzna, za jedno od njih mu prigovaraju i unutar SDP-a

‘Nema prave kampanje bez društvenih mreža’

Na pitanje zašto su u Milanovićevom timu još u vrijeme predizborne kampanje odlučili toliko pažnje polagati na društvene mreže te kako je to utjecalo na pobjedu na predsjedničkim izborima, Šimunić je kazao da se putem društvenih mreža poruke prenose bez puno dodatne obrade.

“U Hrvatskoj se često čuje da nitko ne voli politiku, ali baš svi pričaju o politici i jako puno pričaju na društvenim mrežama. Mreže se izravan način komunikacije, poruka se prenosi bez dodatne obrade i to je razlog zašto smo toliko ulagali u mreže. S druge strane, na mrežama odmah vidite kakve su reakcije na vašu poruku. Danas nema prave kampanje bez društvenih mreža, sjetite se samo gafova političara u Hrvatskoj i svijetu, društvene mreže to ne praštaju”, smatra Šimunić.

Što se tiče nove komunikacijske strategije predsjednika Milanovića, Šimunić je kazao da će “biti normalna kao što je bila i u kampanji” te da “većih promjena ne bi trebalo biti.”

MILANOVIĆ IMENOVAO SVOJE SAVJETNIKE, VRAĆA SE LOZANČIĆ! Ovo su imena 11 ljudi kojima će se predsjednik okružiti

Povratak na Net.hr