PODVUKLI CRTU: / HDSSB prvi objavio izborno financijsko izvješće, priču završavaju u plusu

Image
Foto: PIXSELL, Davor Javorović

HDSSB bi parlamentrane izbore, kad 'podvuče crtu' u financijskom pogledu, mogao završiti u plusu, pokazuje završno financijsko izvješće koje je ta stranka, među prvima, javno objavila.

9.12.2015.
10:48
PIXSELL, Davor Javorović
VOYO logo

HDSSB se za Hrvatski sabor natjecao u dvije slavonske izborne jedinice, za kampanju je prikupio oko 1,2 milijuna, a potrošio oko 1,3 milijuna kuna, pa u tom pogledu bilježi minus od oko 120.000 kuna. No, treba imati na umu da neovisni zastupnici, stranke i koalicije za svako osvojeno zastupničko mjesto ostvaruju pravo na naknadu od po 180.000 kuna, što u slučaju HDSSB znači 360. 000 kuna. Prođe li ta stranka kontrolu Državnog izbornog povjerenstva (DIP) dobit će spomenutu naknadu, a time izbore završiti u financijskom plusu.

Politički, HDSSB je na proteklim izborima izgubio - umjesto sedam zastupnika koliko je imao u prošlom sazivu, sada ima samo dva, dakle nema ni saborski klub.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glavnina HDSSB-ovih prihoda su donacije pojedinaca i obrta (gotovo 850.000 kuna), u manjoj mjeri pravnih osoba (302.000 kuna), najveća pojedinačna donacija, tvrtke Geoprem, inosi 50.000 kuna. Na popisu donatora su svi viđeniji HDSSB-ovci koji su, mahom, stranci donirali po 10.000 kuna.

Većina na promidžbu

Većina od 1,3 milijuna kuna rashoda 'otišla' je na tiskanje promidžbenog materijala i medijsko oglašavanje u lokalnim radijskim i televizijskim kućama. Trošak medijskih usluga iznosio je gotovo 770.000 kuna, no zahvaljujući popustima koje je stranka dobila od nakladnika, a radi se o gotovo 200.000 kuna, u konačnici trošak iznosi oko 570.000 kuna. Najizdašnija u popustima bila je Televizija Slavonije i Baranje, koja je prepolovila cijene svojih usluga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zaključno s utorkom, 8. prosinca izborni su sudionici bili dužni DIP-u dostaviti cjelovita financijska izvješća o financiranju kampanje, dakle podatke o donacijama, troškovima, popustima za medijsko oglašavanje.

Tko je tu obvezu ispunio u DIP-u u srijedu nisu željeli otkriti, objašnjavajući zašto tako postupaju. Izvješća se, podsjećaju, nisu morala donijeti osobno, moglo ih se poslati i poštom i to do utorka u ponoć, pa ako je netko tako postupio znači da će trebati dan-dva da izvješće stigne u DIP. Iz Povjerenstva stoga poručuju da prije kraja tjedna ne mogu znati tko je obvezu ispunio, a tko ne. Završna financijska izvješća izborni sudionici ne moraju odmah javno objaviti, imaju rok do 23. prosinca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
FINANCIRANJE KAMPANJE: /

#onokad je Crodux najveći donator OraH-a

Image
FINANCIRANJE KAMPANJE: /

#onokad je Crodux najveći donator OraH-a

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo