Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Pilsel: Zloupotrijebili su dijete u medijskoj kampanji

‘Uradak je promašaj i hitno ga treba povući’, riječi su kojima novinar Drago Pilsel upozorava na spot Zagreb Pridea. Tvrdi kako je u njemu jedna djevojčica iskorištena u medijskoj kampanji te je stoga slučaj prijavio dječijoj pravobraniteljici.

Spot kojim se najavljuje ovogodišnji Zagreb Pride zakazan za subotu 16. lipnja, naslovljen je porukom “Svaka obitelj je sveta”, izazvao je kontroverze. Na njega ovaj put nisu upozorili već poznati protivnici gay populacije već borac protiv diskriminacije gay osoba i LGBT populacije, novinar i teolog, Drago Pilsel.

U Spotu djevojčica odlazi na spavanje, a uz nju “liježu” i barbika i ken. Njih uz puno igračaka i sanja, uzima ih svlači ih i isprobava im zamijenjenu odjeću, da bi na kraju, namrštena, odustala. Uzima potom šibicu i – zapali Kena, kojeg guta plamen. Curica se budi, odbacivši igračke iz sna, grli se s brižnim roditeljima te u obiteljskoj atmosferi doručkuju.

‘Spot šalje krivu poruku’

Pilsel smatra da takav spot šalje poruku da su heteroseksualni parovi štetni i manje vrijedni, te je stoga slučaj prijavio pravobraniteljici za djecu.

“Imam potrebu kazati da je uradak promašaj i da ga treba hitno povući”, stoji u Pilselovu pismu pravobraniteljici, od koje traži da se što prije očituje jer se, kaže, zloupotrebljava jedno dijete u medijskoj kampanji koja je čista agresija.

‘Stvar je interpretacije’

“Kolega Željko Peratović u spotu posuđuje svoju kćer nečemu, čega je poruka nasilje. OK je Barbike presvlačiti, ali ne i spaliti. To je moglo biti pušteno na nekom stručnom seminaru za psihologe, ali nije spot za javnost”, obrazložio je Pilsel, a prenio Večernji list. Marko Jurčić iz organizacijskog odbora Zagreb Pride ne vidi ništa sporno.

“Stvar je interpretacije. Djevojčica u spotu sanja, proživljava nešto što se događa, i pokazuje odustajanje od nametnutih normi. Kad se probudi, sretna je u svojoj obitelji i odbacuje igračke koje simboliziraju nametnuto”, pojašnjava Jurčić. Majka djevojčice iz spota nije željela davati izjave.

Povratak na Net.hr