PROMETNA RJEŠENJA

PETEK: ‘Ulaganje u javni prijevoz mora biti prioritet; Rekonstrukcijom starih trasa i izgradnjom novih povećat će se kvaliteta života’

‘U cijelom Zagrebu moramo rekonstruirati pruge, prioritetno na točkama u širem centru grada, a istovremeno mora se ulagati u kvalitetnije dijelove na samim tramvajima’, rekao je Renato Petek

Nezavisni kandidat za gradonačelnika Zagreba Renato Petek poručio je u petak da ulaganje u prometna rješenja, posebno u javni gradski prijevoz, mora biti jedan od prioriteta u sljedećem četverogodišnjem razdoblju razvoja grada. “Rekonstrukcijom starih trasa kako bi se na minimum smanjila buka i vibracije te izgradnjom tri nove tramvajske trase povećat će se kvaliteta života Zagrepčana”, istaknuo je Petek na konferenciji za novinare.

PETEK O DODATNOJ NAPLATI ZA OBNOVU: ‘Građani se pitaju upravlja li komunalnim tvrtkama Escobar ili Bandić’

‘Postojeća mreža tramvajskih pruga nije se proširivala 20 godina’

Podsjetio je da se postojeća mreža tramvajskih pruga nije proširivala 20 godina, od kada je Milan Bandić gradonačelnik, i najavio prioritetnu izgradnju tri pravca: Novi Zagreb – Sloboština, Dugave, Travno, Utrine; Heinzelova – Radnička i spoj Trešnjevački plac – Savska. Petek ističe da bi se novim tramvajskim pravcima obuhvatilo više od 70.000 stanovnika, a obnovom postojećih pruga povećala kvaliteta života uz postojeće tramvajske pravce.

Upozorio je da su buka i vibracije jedan od glavnih uzroka smanjenja kvalitete života za više od 100.000 Zagrepčana koji žive uz tramvajske pruge. To je, kaže Petek, posebno problematično u širem centru grada, s obzirom na starost objekata.

Tisuće Zagrepčana, posebno na raskrižjima u širem centru, gdje su ugrađeni kolosiječni sklopovi i skretnice za stare tramvaje koji su bili više nego dvostruko lakši od novih niskopodnih, svakodnevno trpi buku i strepi od tramvajskih vibracija, posebno nakon potresa. “Nekima buka, udarci tramvajskih kotača i vibracije pomiču namještaj po stanu, kreveti im skaču, pucaju cijevi vodovoda, na objektima se pojavljuju mikropukotine”, ističe Petek.

Smatra da se tramvajska buka i vibracije mogu riješiti novim, tehnološki naprednim, elastičnim pričvrsnim priborom. “U cijelom Zagrebu moramo rekonstruirati pruge, prioritetno na točkama u širem centru grada, a istovremeno mora se ulagati u kvalitetnije dijelove na samim tramvajima. Bandić je samo u zadnjih pet godina utrošio na sanaciju pruga 200 milijuna kuna, a rezultati su poražavajući”, rekao je Petek.

ZELENA AKCIJA KAO TRAMVAJ NA HEINZELOVOJ: ‘Pruge se već 20 godina ne grade zbog Milana Bandića’

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr