OSJEČANKA U ŠOKU: / 'Ostala sam neugodno iznenađena kad sam vidjela što mi je stavila u pakiranje kulena'

Image
Foto: ilustracija, Thinkstock

Samo zbog odjeće, istoj ženi su stavljali alarm u kulen

22.8.2019.
16:29
ilustracija, Thinkstock
VOYO logo

Osječanka je, nakon povratka s posla, kupila desetak dekagrama kulena. Bila je, kaže, našminkana i dotjerana, i prodavačica joj je dala traženu robu. Dva dana kasnije, ponovo je došla kupiti istu količinu kulena, no ovoga puta rano ujutro, ležernije odjevena.

„Prodavačica me je najprije upozorila na cijenu (procijenila je prema mom izgledu da mi neće odgovarati, pretpostavljam), a potom je, kao neprimjetno, u omot stavila alarm. Bila sam neugodno iznenađena, a da provjerim mislim li da je to zbog "casual" odjeće, sutradan sam kupila to isto, također nakon povratka s posla, dakle dotjerana. Alarma nije bilo! Smatram to diskriminacijom prema kupcima, prokomentirala je V. T., za Glas Slavonije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednica Centra za edukaciju i informiranje potrošača, Tanja Popović Filipović ističe kako je i sama doživjela različiti tretman ovisno o tome je li dotjerana, no s ovakvim primjerom se još nije susrela. „Taj proizvod ili ima ili nema kod. To smatram diskriminacijom“, upozorava.

Kraže odnosne milijardu kuna na godinu

S druge strane, gubitci do kojih dolazi zbog krađe u prodavaonicama trgovcima uzimaju od jedan do dva posto prometa na godišnjoj razini, odnosno kad je Hrvatska u pitanju - približno milijardu kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No trgovci kažu kako im nije presudan izgled osobe nego cijena artikla. I sami su svjesni kako im se nerijetko se događa da ih potkradaju ljudi u finim odijelima i žene u skupocjenim kaputima, što je istaknuto i na konferenciji održanoj u srpnju ove godine u Zagrebu na temu "Sigurnost u prodaji i logistici", u organizaciji specijaliziranog časopisa "Zaštita". Videonadzor je naveden kao jedan od glavnih alata u prevenciji krađe, a spomenuti su i alarmi koji pište ako se artikl iznese iz trgovine.

No u cijeloj priči treba voditi računa i o dostojanstvu kupca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Ponavljam, alarme trebaju dobiti ili svi ili nitko“, ističe Popović Filipović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo