Otkrili na čije se usluge građani najčešće žale

U 2012. godini na području Osijeka 4.

27.2.2013.
17:00
VOYO logo

Prema godišnjem izvješću, gotovo 50 posto ukupnog broja prijava odnosi se na nezadovoljstvo uslugama iz javnog sektora. Građani su bili nezadovoljni opskrbom plinom, toplinarstvom, telekomunikacijama, stanovanjem, prijevozom, pogrebnim uslugama, parkiranjem, poštanskim i TV uslugama, čistoćom i dimnjačarstvom.

Najviše pritužbi zabilježeno je na sektor telekomunikacija, koji je, prema prijavama, oštetio čak 1.186 građana. Na drugom su mjestu pritužbe vezane uz vodoopskrbu na koju se požalilo 278 građana, a na trećem su mjestu pritužbe vezane uz uslugu isporuke struje, na koju se požalilo 248 građana, piše Glas Slavonije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Građani sve svjesniji svojih prava

Zanimljiv podatak je onaj iz 2010. godine, gdje je pritužbi na usluge dimnjačarstva bilo samo desetak, dok je u 2012. godini on četiri puta veći, pa je na adresu Potrošača stiglo 40 pritužbi. Prije dvije godine na pružatelje pogrebničkih i prijevoznih javnih usluga potužilo se dvadesetak građana, dok se u 2012. godini potužilo njih 35.

U odnosu na 2010. godinu kada su zabilježene 3.257 pritužbe građana vezane uz kršenje potrošačkih prava, 3.386 slučajeva u 2011. godini, a 4.557 u 2012. godini, govori kako su građani sve svjesniji svojih prava, kao i da su spremniji za njih se izboriti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dobra je vijest da su zbog povrede svojih prava građani tražili pomoć mnogo više nego što je to bio slučaj proteklih godina. Prošle godine zabilježili smo 4.557 savjetovanja građana, dok je ta brojka proteklih godina bila gotovo dvostruko manja.

Ovrhe najveći problem

Međutim ovrhe su trenutno najveći problem zbog previsokih troškova. U tom smislu poslali smo dopis u Ministarstvo pravosuđa gdje smo podsjetili nadležne institucije da unatoč velikom broju osobnih tragedija i naših zahtjeva kao predstavnika potrošača nije donesena strategija niti bilo kakva mjera za zaštitu građana, korisnika kredita u uvjetima financijske krize", kaže Mira Brumerček-Lukačević, predsjednica osječke podružnice udruge Potrošač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
Samit
default_cta
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Barbapapa
default_cta
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo