Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NE NASJEDAJTE!

OPREZ! NA FACEBOOKU OPET HARAJU LAŽNE NAGRADNE IGRE: Na meti su dva trgovačka lanca i poznati dućan namještajem

Trenutno je riječ o brendovima  Lesnina, Konzum i Lidl, a čiji navodni organizatori od građana ili sudionika traže dostavu fotografija osobne iskaznice

Agencija za zaštitu osobnih podataka upozorava građane da je na društvenim mrežama ponovno uočena pojava lažnih nagradnih igara, generiranih kroz lažne stranice trgovačkih lanaca i poznatih brendova. Trenutno je riječ o brendovima  Lesnina, Konzum i Lidl, a čiji navodni organizatori od građana ili sudionika traže dostavu fotografija osobne iskaznice, stoji u objavi AZOP-a.

S obzirom na to da u konkretnom slučaju postoji opravdana sumnja u počinjenje kaznenih djela iz čl. 146 Kaznenog zakona (nedopuštena uporaba osobnih podataka), kao i drugih kaznenih djela, za istraživanje slučaja i procesuiranje počinitelja su nadležni Ministarstvo unutarnjih poslova i Državno odvjetništvo. Stoga, AZOP upućuje građane da, ako zbog lasžnih nagradnih igara proslijedili svoje podatke nepoznatim osobama, slučaj prvo prijave nadležnoj policijskoj postaji.

I ovoga puta je AZOP pozvao građane na pojačani oprez kada su u pitanju njihovi osobni podaci te da iste ne prosljeđuju nepoznatim kao i nedovoljno poznatim osobama čiji identitet nije moguće prethodno utvrditi. Isto tako, savjetuju građanima da prije bilo kakvog uključivanja u neku nagradnu igru najprije provjere vjerodostojnost i organizatora nagradne igre, kao i izvor objave, bez obzira je li riječ o internetskim stranicama, društvenim mrežama i dr.

LJUDI, NISTE NIŠTA DOBILI NI OSVOJILI! Psihologinja otkriva zašto su Hrvati naivni i uplaćuju novac na sumnjive račune

Povratak na Net.hr