Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

AGB NIELSEN

OBJAVLJENI NOVI PODACI: Ovo su najgledanije televizije i emisije u Hrvatskoj

Posljednjeg je mjeseca prošle godine NOVA TV bila najgledanija televizija u Hrvatskoj, dok je najgledanija emisija bio ‘Supertalent’.

Prema podacima o gledanosti televizija agencije AGB Nielsen, objavljenima na stranicama Vijeća za elektroničke medije (VEM) programi Nove TV (Nova TV i Doma TV) bili su najgledaniji u prosincu prošle godine s 29,16 posto gledanosti (share), a u istom razdoblju sva četiri televizijska programa Hrvatske radiotelevizije imali su ukupnu gledanost od 28 posto.

Od 10 najgledanijih emisija, 8 je od Nove TV

Nova TV je, prema tim podacima, na kraju prošle godine potvrdila status najgledanije televizije u Hrvatskoj, HRT kao javna radiotelevizija je druga, a RTL treća s ukupnom gledanošću njihova tri programa od 22,02 posto. U prosincu je Nova TV potvrdila svoj status najgledanije i u kategoriji top deset emisija – čak osam njihovih emisija ušlo je među prvih deset i na prvih je šest mjesta te ljestvice, RTL ima dvije emisije, a HRT niti jednu u sve tri ciljne skupine obuhvaćene istraživanjem.

Prema AGB Nielsenu, najgledanija emisija u prosincu u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bila je talent show emisija Nove TV ‘Supertalent’ s 19,55 posto, a slijedi dramska serija ‘Čista ljubav’ prikazana na toj televiziji s 18,73 posto AMR-a (average minute rating) kojim se označava prosječan postotak pojedinaca određene ciljne skupine koji su gledali određeni kanal ili emisiju.

S druge strane, te su emisije imale čak 43,7 odnosno 43,86 posto sharea, to jest udjela gledanosti u hrvatskoj populaciji koja je u tom trenutku gledala televiziju. Za istaknuti je da je Dnevnik Nove TV prikazan 10. prosinca imao 18,49 posto gledanosti i čak 40,3 posto sharea te je kao jedina informativna emisija ušla u top deset po gledanosti.

Manja ukupna gledanost TV

GLEDANOST TELEVIZIJA HTV-ov novi ‘Dnevnik’ razočarao

Zanimljivo je i kako smo, prema istraživanju AGB Nielsena, u prosincu prošle godine proveli čak tri posto manje gledajući televizijske programe nego u istom razdoblju 2016.

Prema podacima koji su reprezentativni za kompletnu populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u prosincu prošle godine iznosio je 293 minute, a u isto doba 2016. bio je 302 minute.

Povratak na Net.hr