Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Nitko ne zna kakva je sudbina čak 600 ljudi!

Dok se nedavno o jednoj hrvatskoj tvornici govorilo kao o jednoj od najvećih tvornica brodskih motora tog tipa u Europi, danas ista tvrtka nema niti jednu narudžbu za inozemstvo. Najavljena je reorganizacija škvera zbog čega za svoj posao strahuje 600 radnika.

Trećemajski Sindikat metalaca strahuje od predstojećeg restrukturiranja škvera kojim će se provesti reorganizacija unutar Grupe, i to na način da će doći do spajanja tri od ukupno sedam društava koji danas djeluju unutar holdinga ‘3. maj’.

Ovu informaciju prenio je glavni povjerenik ‘metalaca’ Juraj Šoljić, pozivajući se na izvješće koje je o tome sindikatima dostavila Uprava ‘3. maja’. Najveća bojazan sindikalaca odnosi se na to što će biti s onim društvima koja ostanu ‘izvan’, a takvih je četiri. Osim najvećeg matičnog Brodogradilišta, u preostalih šest društava, od kojih su dva praktički neaktivna, zaposleno je oko 600 ljudi.

Od Vlade zahtjevaju trasparentnost

Šoljić je kazao da je previše je toga nedefiniranog oko raspodjele imovine, odnosno prijeboja dugova s državom na račun izvlaštenih nekretnina na pomorskom dobru. Predsjednica Radnog vijeća Tvornice ‘Motori i dizalice’ Bosiljka Zlojutro kazala je da se prije dvije godine o ‘MiD-u’ govorilo kao o jednoj od najvećih tvornica brodskih motora tog tipa u Europi. Danas nemaju nijednu narudžbu za inozemstvo. Planirana reorganizacija zato budi opravdane strahove kod četiristotinjak ‘midovaca’. Ništa bolja situacija s poslom nije ni u matuljskim pogonima TIBO-a u kojem njih 150, kazao je za Novi list sindikalni povjerenik Nenad Šegedin.

Podsjetimo, Šoljić je javno pozvao potencijalnog vlasnika, Končara i tvrtku ‘Jadranska ulaganja’, da potpišu Socijalni sporazum sa sindikatima, a i od Vlade traže da transparetno zaključi priču oko privatizacije brodogradilišta.

Vezani članci:

arti-201106060573006
arti-201105120770006

Povratak na Net.hr