Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Nitko ne želi raditi za 6.000 kuna – a posao je u državnoj službi, i to na neodređeno!

Loše vijesti za otočane – nepopunjena mjesta u lučkim ispostavama u Hvaru, Jelsi, Sumartinu, Rogaču i Kaštelima, u kojima mjesecima nema lučkog kapetana, što otežava život vlasnicima plovila i svima vezanim uz poslove u lukama, neće biti tako skoro popunjena, a neka od njih možda ni uopće!

Tako se može protumačiti odgovor Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, prema kojem se mnogo problema ispriječilo normalnom funkcioniranju dalmatinskih luka: nema kandidata za te plaće, a ako se i zaposle, ubrzo odlaze. Svemu je dodatna zapreka i zabrana zapošljavanja u državnoj službi iz 2009. godine, piše Slobodna Dalmacija.

Vani ostvaruju puno veća primanja

”Zapošljavanje u državnoj službi hrvatskim pomorcima nije atraktivno. Visoka kvaliteta hrvatskih pomoraca omogućuje im da na svjetskom tržištu radne snage ostvaruju višestruko veća primanja od svojih kolega u državnoj službi, pa i od onih s višom stručnom spremom. Upravo je to glavni razlog što se natječaji za prazna radna mjesta moraju ponavljati i po nekoliko puta prije nego što se zaposle djelatnici odgovarajuće struke i radnog iskustva.

U prosjeku se u prvom krugu natječaja popuni oko 40 posto radnih mjesta. U ovom trenutku u različitim fazama provedbe traju natječaji za popunu 35 radnih mjesta na neodređeno vrijeme u Upravi sigurnosti plovidbe i lučkim kapetanijama. Među ostalim, to su i radna mjesta kapetana ispostava Hvar, Jelsa i Kaštela”, objašnjava Boško Ercegovac, načelnik Sektora upravnih i stručno-tehničkih poslova u Upravi sigurnosti plovidbe u Ministarstvu, dodavši kako poslove u nekim od upražnjenih ispostava obavljaju djelatnici Lučke kapetanije Split, i to na način da postoje uredovni dani u lučkim ispostavama, dok je u ispostavama Hvar i Kaštela produžen rad državnim službenicima koji su zaposleni na određeno vrijeme kako ispostave ne bi bile prazne.

Ne žele raditi za 6.000 kn

”Plaća voditelja ispostave iznosi oko šest tisuća kuna i kapetani se narado odlučuju za taj posao, kao što je primjer Hvara, gdje smo zaposlili voditelja ispostave, no čovjek se ubrzo ukrcao na brod za višestruko veća primanja.

Postupamo po prioritetima, tako da će ponajprije biti raspisan natječaj za Kaštela, Hvar i Jelsu, dok će Rogač i Sumartin vjerojatno i tijekom ljetne sezone biti bez voditelja ispostave, što ćemo pokušati riješiti zapošljavanjem administrativnog službenika”, kaže Ercegovac.

Premještajem djelatnika iz drugih tijela državne uprave uspjela se napraviti popuna 21 upražnjenog radnog mjesta, a 2013. godine Ministarstvo je donijelo odluku o raspisivanju javnog natječaja za popunu 38 najkritičnijih radnih mjesta.

Povratak na Net.hr