Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

KAKVA IGNORANCIJA

NEZADOVOLJNA KORISNICA HTJELA OBJAŠNJENJE OD HEP-a PA POŽALILA: ‘Takvo što sam od njih i očekivala’

Osim što neki građani mjesecima ne dobivaju račune za struju, na širem dijelu Lapada u zadnje vrijeme često ostaju bez struje.

Stanovnici dubrovačkog područja već neko vrijeme imaju dosta primjedbi na rad HEP-a. Osim što neki građani mjesecima ne dobivaju račune za struju, na širem dijelu Lapada u zadnje vrijeme često ostaju bez struje.

Na to se Dubrovačkom dnevniku požalila jedna čitateljica dodajući da se ne radi o neobičnoj pojavi, ali žali se da nitko ne objašnjava zašto do toga ne dolazi.

“Do prekida opskrbe električnom energijom je došlo jučer, prekjučer i prije nekoliko dana. Struja svako malo nestane i zbog toga mi je router prestao raditi, mašina od robe mora ponovno vrtjeti i slično. Nitko ne daje nikakvo objašnjenje zašto uopće do toga dolazi”, kaže Dubrovkinja, a kako bi dobila pojašnjenje zvala je HEP.

“Sat vremena sam na automatu slušala da sam prva na listi čekanja. Naravno da sam nakon više od sat vremena sama prekinula liniju i nisam dočekala javljanje operatera. Takvo što sam i očekivala nažalost”, požalila se žena.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr