JEDINSTVEN PROIZVOD

Namještaj za budućnost: Hrvatski proizvođač napravio iskorak u uređenju interijera kroz individualan pristup

Proizvođači namještaja svojim pametnim i kreativnim rješenjima itekako olakšavaju našu svakodnevicu. Koncepti poput modularnosti ili personaliziranog pristupa su ključ za osvajanje svakog kupca, a korak naprijed u dizajnu napravila je i naša PRIMA te pokazala da slijedi globalne trendove i stvara moderan i atraktivan namještaj.

Pametan i funkcionalan namještaj koji osim što kvalitetno iskorištava svaki djelić prostora ne ograničava kupca po pitanju dizajna i individualnog rješenja.

U vrijeme kada se namještaj proizvodi serijski, PRIMA grupa napravila je iskorak i odvela nas u budućnost u kojoj ćemo sami diktirati trendove. Bilo da težite minimalističkom, modernom, klasičnom ili retro stilu, koji se treba prilagoditi svakom prostoru PRIMA će vaše želje pretvoriti u stvarnost pazeći na funkcionalnost koja je u modernom načinu života više nego poželjna.

Na koji način se prilagođavaju različitim interijerima i željama kupaca te zašto je usluga koju na tržištu pruža samo PRIMA iskorak u budućnost uređenja doma otkrili su nam industrijski dizajneri Luka Dundović i Mia Zadro, arhitektica Mirta Atlija te drvna tehnologinja Karla Harazim.

“Nakon što proizvod ponudimo našim kupcima u salonima, tu ne staje naš put već se nastavlja kroz povratne informacije iz maloprodaje. Tako je ostvaren bliski odnos s kupcem i zapravo neposredno od njega dobijemo sve potrebne informacije. Njih pak koristimo u svrhu proširivanja postojećih programa te kao inspiraciju za razvoj novih kolekcija”, kazao nam je na samom početku Primin tim. Naglasili su kako polaze od širokog asortimana i raznih stilova jer su i njihovi kupci različiti.

“Ono što nam je svima zajedničko dok odabiremo i kupujemo namještaj je želja da prostor koji opremamo postane odraz naših želja i našeg ukusa”, pojašnjavaju.

Industrijska dizajnerica Mia Zadro kaže kako je u serijskoj proizvodnji, dizajn usko vezan uz tehnološke mogućnosti tvornica.

“Upravo ta želja da pratimo najnovije trendove u dizajnu namještaja, te odgovorimo na zahtjeve kupaca, vodi nas naprijed. Konstantno ulažemo u nove tehnologije i pratimo trendove. Ako kupac ima posebne želje kojima možemo izaći u susret, u svakom slučaju, to i činimo. Uglavnom se tu radi o izradi namještaja u dimenzijama koje nisu standardne u našoj ponudi”, govori Zadro. Ono što nju osobno usrećuje je činjenica kako kupci prepoznaju ono što su osmislili te požele baš taj komad namještaja u svom domu koji je prošao dug put od ideje, preko razrade, nacrta te na kraju stvaranja u tvornici.

Kreativnost i suvremena rješenja dolaze kako od samih dizajnera tako i od proizvođača koji paze da je svaki dio napravljen po najvišim standardima koristeći isključivo hrvatski proizvod.

“Programi koje razvijamo prilagodljivi su svakom kupcu i prostoru – veličinom, bojama i dekorima. Svaka linija PRIMA namještaja neprestano se razvija i nadopunjuje u skladu sa željama i potrebama kupca i tržišta. Izazov osmišljavanja takvih linija je velik, ali izuzetno ispunjujuć jer nam povratne informacije potvrđuju da smo na dobrom putu”, kažu dizajneri.

 

I industrijski dizajner Luka Dundović smatra kako su kupci najvažnija inspiracija.

“Oblikovanjem proizvoda pokušavamo zadovoljiti njihove potrebe i približiti se određenim ukusima u uređenju prostora doma, apartmana ili kuće za odmor. S obzirom da se ukusi kupaca razlikuju, razvijamo i nudimo oblikovno raznovrsna rješenja kojima pratimo trendove i stilove prisutne na međunarodnom tržištu. Istovremeno u obzir uzimamo prostor koji kupac oprema, njegovu veličinu i namjenu. U ponudi imamo mnogobrojne modularne programe namještaja koji nude mogućnosti prilagodbe, odnosno slaganja u manje ili veće sastave kako bi se najbolje prilagodili prostoru kojega kupac oprema.

Druga najvažnija inspiracija su noviteti na tržištu namještaja – njih pratimo kroz posjete inozemnim sajmovima, čitanjem i informiranjem tijekom razvijanja proizvoda. Većinom su to tehnološki noviteti u načinu izrade kojima nastojimo popratiti prijedloge novih kolekcija”, govori nam Dundović.

On smatra kako je važno neprestano imati na umu mnoge okvire unutar kojih se proizvod razvija, i istovremeno zadržavati kreativnost i ponuditi nešto novo.

Trendovi te potrebe kupaca se sve učestalije mijenjaju, stoga proizvođači namještaja kontinuirano moraju pratiti tržište i želje potrošača. Baš zato, naši sugovornici navode kako je najvažnija odlika PRIMA namještaja modularnost, odnosno prilagodljivost. Kažu kako svi programi, bez obzira za koju prostoriju doma, imaju mnogo elemenata koji se mogu kombinirati ovisno o veličini prostora.

“Osim spavaćih soba, regala, namještaja za predsoblja te dječjih soba, pristup modularnosti primijenili smo i na tapeciran namještaj. Nudimo brojne garniture koje možete slagati u veličinama koje želite – od manjih do velikih prostranih sastava. Na taj način prilagođavate i namještaj za sve ostale prostorije. Bogatom ponudom elemenata pobrinuli smo se da svatko može pronaći kombinaciju koja mu najbolje odgovara”, govore nam.

Drvna tehnologinja Karla Harazim smatra kako je 21. stoljeće donijelo niz trendova u uređenju interijera.

“Tempo života je ubrzan, ljudi se češće odlučuju za promjenu svog mjesta stanovanja, a sukladno tome vole promijeniti i namještaj.  Možemo reći da današnji kupci biraju namještaj koji je atraktivan izgledom i u isto vrijeme funkcionalan, što je ponekad veliki izazov prilikom projektiranja. Stilovi su različiti, ljudi se vraćaju u prošlost i vole kupovati namještaj koji ima notu tradicionalnosti, a isto tako okreću se modernom i minimalističkom. Mislim da u današnjem vrijeme dizajn je izazovan, ali i trpi kreativnost, što nama dizajnerima daje mnoštvo mogućnosti”, naglašava drvna tehnologinja koja se pronašla u spoju kreativnih i tehničkih rješenja.

Kako bi moderne ideje pretočili u stvarnost unutar PRIMA grupe danas se nalazi 8 tvornica za proizvodnju pločastog i tapeciranog namještaja te pogon za proizvodnju madraca. Naglašavaju kako dizajn i proizvodnja uvijek moraju biti usklađeni tako da svakim proizvodom prate tehnološke mogućnosti svojih tvornica.

U nove tehnologije se kontinuirano ulaže te se razvijaju paralelno, točnije dizajnom prate sve novitete i tehnološke prednosti pogona.
Prepoznajući želju kupca da sudjeluje u oblikovanju svog doma i postigne jedinstven i prepoznatljiv stil unutarnjeg uređenja usmjereni su na namještaj koji se može prilagoditi potrebama kupca i željama te prostornim zahtjevima pojedinog interijera.

“Razvijamo programe koji obuhvaćaju namještaj za sve prostorije doma u istim materijalima i bojama te tako stilski usklađuju cijeli dom. Kroz uređenje vlastitog doma u našim salonima zapravo svatko postaje dizajner – sami odabirete materijale, boje i elemente koje želite i stvarate svoj idealan interijer”, objasnio nam je PRIMA tim.

Ne zaostaju ni kada je u pitanju međunarodno tržište ta kažu kako za sajmove razvijaju kolekcije kojima se prilagođavaju specifičnostima  pojedinog tržišta. Jednu takvu kolekciju ove su godine predstavili na prestižnom M.O.W. sajmu u Njemačkoj, a na zahtjevnom europskom tržištu baš zahvaljujući sajmovima prisutni su već 10 godina.

Njihova usluga cjelovitog opremanja, jedinstvena na tržištu, dostupna je u svakom od 59 PRIMA salona u Hrvatskoj. Ona obuhvaća stručno savjetovanje pri opremanju koje nude stručni prodajni savjetnici, izmjeru u vašem domu, 3D vizualizaciju i prijedlog idejnog rješenja. Cijela usluga je besplatna, a educirani savjetnici nude prijedlog cjelovitog rješenja prilagođeno svakom stilu, navikama i potrebama.

Veoma koristan je i PRIMA katalog kroz koji predstavljaju svoj asortiman, a koji poput vodiča prezentira najbolje opcije koje će vas dovesti do lijepog i funkcionalnog doma. Isto tako u njemu možete saznati detalje o razvojnom dizajnu i proizvodnji koja je u potpunosti domaća, a možete ga preuzeti u PRIMA salonima ili prelistati na: https://www.prima-namjestaj.hr/prima-interijeri-jesen-2020


Sadržaj producirao RTL Digital u suradnji s PRIMA grupom prema najvišim uredničkim standardima.